• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schroefset..

als je lager gaat lever je comford in..daar is niks tegen te doen...maar vind je dat dan zo erg om wat comford in te leveren?

op de snelweg rijd een lage auto heerlijk....op een 80 weg ook...op een klinkerweg is het een ramp ;)

gewoon je eigen aanpassen dan komt alles goed :thumb

als je lager gaat lever je comford in..daar is niks tegen te doen...maar vind je dat dan zo erg om wat comford in te leveren?

op de snelweg rijd een lage auto heerlijk....op een 80 weg ook...op een klinkerweg is het een ramp ;)

@waltwalt500 wrote:als je lager gaat lever je comford in..daar is niks tegen te doen...maar vind je dat dan zo erg om wat comford in te leveren?

ik weet dus niet wat ik moet verwachten :P

@waltwalt500 wrote:als je lager gaat lever je comford in..daar is niks tegen te doen...maar vind je dat dan zo erg om wat comford in te leveren?

ik weet dus niet wat ik moet verwachten :P

Neem gewoon een vaste verlagingsset van -60, dan hou je nog best comfort over, maar ziet er toch nog netjes uit.

Neem gewoon een vaste verlagingsset van -60, dan hou je nog best comfort over, maar ziet er toch nog netjes uit.

Als je wilt verlagen kun je het beste het in 1 keer goed doen.

Door een schroefset aan te schaffen van een gerespecteerd merk.

En als je echt laag gaat is het zeker verstandig om ook veerpootbruggen te monteren zowel voor als achter.

om de torsie in je carroserrie te verminderen.

Miss handig om eerst bij jezelf te raden te gaan wat je precies wilt bereiken.

En geen geld in dingen steekt die je of niet nodig hebt of waar je uiteindelijk toch niets mee doet.

Gr Leonard

Als je wilt verlagen kun je het beste het in 1 keer goed doen.

En als je echt laag gaat is het zeker verstandig om ook veerpootbruggen te monteren zowel voor als achter.

En geen geld in dingen steekt die je of niet nodig hebt of waar je uiteindelijk toch niets mee doet.

Gr Leonard

Ik heb ook ooit een nieuw setje gemonteerd van zo rond de 250 euro op mijn kadett GSI. En daarmee hobbelde hij ook.

Ach. Ik vond het altijd wel grappig. En had er zeker geen last van ofzo. Hoort er een beetje bij.

Comfort ga je op inleveren. Dat is gewoon wat je kan verwachten. Drempels, bulten en gaten ga je 8 keer harder voelen. Maar je gaat ook veel harder door de bochten kunnen. En ik vind het altijd wel grappig als ik moet bukken om uberhaupt de deur van het slot te halen. Of als je achter anderen rijdt en meer naar de achterklep staart dan dat je echt door hun raam kan kijken.

:D

Ik heb ook ooit een nieuw setje gemonteerd van zo rond de 250 euro op mijn kadett GSI. En daarmee hobbelde hij ook.

Ach. Ik vond het altijd wel grappig. En had er zeker geen last van ofzo. Hoort er een beetje bij.

Comfort ga je op inleveren. Dat is gewoon wat je kan verwachten. Drempels, bulten en gaten ga je 8 keer harder voelen. Maar je gaat ook veel harder door de bochten kunnen. En ik vind het altijd wel grappig als ik moet bukken om uberhaupt de deur van het slot te halen. Of als je achter anderen rijdt en meer naar de achterklep staart dan dat je echt door hun raam kan kijken.

:D

het "wiebelen" ligt ook een beetje aan of je nog hoge banden hebt.

hoe hoger deze zijn hoe meer comfort als je platte banden rijdt in combinatie met een schroefset zoals ik dan stuiter je aardig de tent uit.

kwestie van wat je zelf wil,ik vind het wel ok en kan er mee leven.

wat montage betreft een schroefset heb ik in 1 uur er onder zitten stelt niks voor.

losse veren 1,5 uur tot 2 uur afhankelijk van hoe vast alles zit.

uiteraard moet je daarna meteen de boel laten uitlijnen want de kans dat alles nog staat zoals het moet is zeeeeeer minimaal.

maar jij woont een uur van mij vandaan,als je graag wil en je wil je wagen verlagen zeg het maar ik help graag

het "wiebelen" ligt ook een beetje aan of je nog hoge banden hebt.

hoe hoger deze zijn hoe meer comfort als je platte banden rijdt in combinatie met een schroefset zoals ik dan stuiter je aardig de tent uit.

wat montage betreft een schroefset heb ik in 1 uur er onder zitten stelt niks voor.

uiteraard moet je daarna meteen de boel laten uitlijnen want de kans dat alles nog staat zoals het moet is zeeeeeer minimaal.

maar jij woont een uur van mij vandaan,als je graag wil en je wil je wagen verlagen zeg het maar ik help graag

@Leodelikker wrote:Als je wilt verlagen kun je het beste het in 1 keer goed doen.

Gr Leonard

weet je mischien prijzen van een veerpootbrug?

@Leodelikker wrote:Als je wilt verlagen kun je het beste het in 1 keer goed doen.

Gr Leonard

weet je mischien prijzen van een veerpootbrug?

@hanskadett wrote:het "wiebelen" ligt ook een beetje aan of je nog hoge banden hebt.

ok ty :D ik contacteer je ng wel eens ;)

Terug
Naar boven