Vanmorgen op de sloop in Hellevoetsluis zag ik onder een Opel corsa B een mooie sebring-uitlaat. Deze ziet er mooi uit, geen roest of een gaten te bekennen. Dus ben ik begonnen met hem eraf te halen. Kostte mij veel moeite, omdat ik niet het juiste gereedschap bij mij had. Gelukkig werd ik 'gesponsord' door de Formido om de hoek.
Helaas wilde hij er in eerste instantie niet eraf, dus na een half uur wrikken en bloedblaren creeëren heb ik besloten de middendemper van de corsa door te zagen met een ijzerzaag. :agent Gelukkig had ik hem toen wel los. Nu vroeg ik mij af..Zou de sebringuitlaat van die corsa onder mijn Tigra kunnen..(hebben deze dezelfde constructie?)
Wie kan mijn vraag beantwoorden?
Helaas wilde hij er in eerste instantie niet eraf, dus na een half uur wrikken en bloedblaren creeëren heb ik besloten de middendemper van de corsa door te zagen met een ijzerzaag. :agent Gelukkig had ik hem toen wel los. Nu vroeg ik mij af..Zou de sebringuitlaat van die corsa onder mijn Tigra kunnen..(hebben deze dezelfde constructie?)
Wie kan mijn vraag beantwoorden?