• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sedan tekoop op MP

origineel gepost door champo

Mijn eerste liefde was een Baby blauwe Corsa 1,2S luxus Met lichte bekleding uit 84. Feine wagen, alleen jammer dat ze zo slecht was. Ik zou er graag nog weer een hebben en dan er gewone 1.6 erin en dan de rem en stuurbekrachtiging aansluiten.

Anders gewoon matzwart rollen, verlagen, astra dash erin, 1.6 en de shit er alsnog in, bull-bar, taartschep achterop en van die chromen ster velgen die ik ooit ergens onder een Kadett coupe zag zitten.

kortom een corsa verkrachten :jerry:jerry

origineel gepost door TRPower

een A1 ''GSI'' was en GT

pas vanaf een A2 werd het GSI dus toen er multipoint motoren kwamen werd het pas een Itje

de 1.6 GT bestaat niet.....

de corsa met de gewone 1.6(c16nz) is van '88 t/m'90 gemaakt.

deze heet ook gewoon officieel een gsi.

maar hier zijn er niet zo heel veel van gemaakt

de gsi met e16se is ook van '88 t/m '90 gemaakt.

de gsi met de c16sei is van '89 t/m '90 gemaakt

een A1 ''GSI'' was en GT

pas vanaf een A2 werd het GSI dus toen er multipoint motoren kwamen werd het pas een Itje

da zeg ik:P eerst de SR van 83 tot 85, daarna de GT van 85 tot 87,en daarna kwam de gsi pas.

technisch gezien bestaat er dus niet zoiets als corsa a gsi velgen... die zaten namelijk al onder de SR in 83:P

da zeg ik:P eerst de SR van 83 tot 85, daarna de GT van 85 tot 87,en daarna kwam de gsi pas.

technisch gezien bestaat er dus niet zoiets als corsa a gsi velgen... die zaten namelijk al onder de SR in 83:P

origineel gepost door crossagek

Mijn eerste liefde was een Baby blauwe Corsa 1,2S luxus Met lichte bekleding uit 84. Feine wagen, alleen jammer dat ze zo slecht was. Ik zou er graag nog weer een hebben en dan er gewone 1.6 erin en dan de rem en stuurbekrachtiging aansluiten.

Anders gewoon matzwart rollen, verlagen, astra dash erin, 1.6 en de shit er alsnog in, bull-bar, taartschep achterop en van die chromen ster velgen die ik ooit ergens onder een Kadett coupe zag zitten.

Daar zijn ze voor gemaakt.:jerry

Er staat ook al een tijdje een grijze op het internet. Een maat die de eerde door mij genoemde Corsa had over genomen voor een doos koeken en een tray Red Bull wil die wel hebben. Dus Zaterdag gaan we kijken. Hij had na de blauwe sedan een licht grijze met een foei lelijk groen interieur.

Is rood ook geleverd?

origineel gepost door crossagek

Daar zijn ze voor gemaakt.:jerry

Er staat ook al een tijdje een grijze op het internet. Een maat die de eerde door mij genoemde Corsa had over genomen voor een doos koeken en een tray Red Bull wil die wel hebben. Dus Zaterdag gaan we kijken. Hij had na de blauwe sedan een licht grijze met een foei lelijk groen interieur.

Is rood ook geleverd?

origineel gepost door sjoerdie

een A1 ''GSI'' was en GT

bijna alle geleverde C16NZ motoren in de corsa-A3 in NL zijn Joy-Sport en Sport uitvoeringen.

de C16NZ is voor de Facelift naar A3 bijna nooit geleverd.

De GSi is officieel alleen met

A2 > E16SE - C16SEI

A3 > E16SE-II - C16SE

geleverd

Willem

origineel gepost door sjoerdie

een A1 ''GSI'' was en GT

bijna alle geleverde C16NZ motoren in de corsa-A3 in NL zijn Joy-Sport en Sport uitvoeringen.

de C16NZ is voor de Facelift naar A3 bijna nooit geleverd.

De GSi is officieel alleen met

A2 > E16SE - C16SEI

A3 > E16SE-II - C16SE

geleverd

Willem

Ik heb me een keer laten vertellen dat elk 1.6 8v opel blokje in een Corsa kan. Klopt dit of heb je dan nog gezeur met motor ophanging en weet ik het wat (zelf nog nooit een motor in een auto geplaatst)

Ik heb me een keer laten vertellen dat elk 1.6 8v opel blokje in een Corsa kan. Klopt dit of heb je dan nog gezeur met motor ophanging en weet ik het wat (zelf nog nooit een motor in een auto geplaatst)

de oudere 1.6 ohc motoren zijn Big Block, en hebben dus dezelfde ophanging en bak als de C20NE.

alle 1.6 injectie motoren zijn wel smallblock.

willem

de oudere 1.6 ohc motoren zijn Big Block, en hebben dus dezelfde ophanging en bak als de C20NE.

alle 1.6 injectie motoren zijn wel smallblock.

willem

de gsi met c16nz is wel degelijk geleverd

paar jaar terug nog naar een geweest kijken.

laten staan omdat het dus geen multipoint was, de c16nz stond ook gewoon op kenteken, evenals GSI

de gsi met c16nz is wel degelijk geleverd

paar jaar terug nog naar een geweest kijken.

laten staan omdat het dus geen multipoint was, de c16nz stond ook gewoon op kenteken, evenals GSI

zou zomaar kunnen.

ik heb ze nog niet gezien iig...

Nu vind ik een C16NZ ook geen GSi eigenlijk haha..

Willem

zou zomaar kunnen.

ik heb ze nog niet gezien iig...

Nu vind ik een C16NZ ook geen GSi eigenlijk haha..

Willem

Terug
Naar boven