• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@-BlendjuH- wrote:

Nu al Muis :D

We moeten nog bijna 2 maanden wachten :hmmz

ja nu al Sander ;) vooral twee flessen zonnecréme gaan deze keer mee ..... ik weet nog afgelopen jaar pffffff dus :-P

Ik ga zeker heen, de kadett doet het, het is net na mijn vakantie, en ik hoef niet eens vrij te nemen..... :jerry

Misschien ens gemakkelijk voor jullie en lijst te maken van de meestverkochte en belangrijkste opelmodellen.

Aangezien er vorig jaar meer dan 16 commodore op jullie meeting aanwezig waren en deze niet op jullie lijst aanwezig waas in tegenstelling van 3 tigras en 2 movanos en 2 insignia.

dacht eigenlijk dat dit en opelclub niet mag gebeuren.

ook kan je niet voor ieder opelmodel en beker maken vind ik het toch en beetje waardeloos als er van een model maar een of twee zijn deze dan altijd en prijs krijgen ook zijn ze in absolute shitstaat.

heb ik ook bij de big opels meeting meegemaakt.

Maar een rekord op de meeting, 1000 deuken, 10 kleuren, en en prijs krijgen.

Denk niet dat dit de bedoeling van het verdelen van bekers is en er is ook iedere keer onvrede onder de deelnemers die jaren aan hen autos gesleutelthebben , top autos gebouwd en dan moeten zien hoe anderen met en auto waar ze geen schroefje zelfs beweegd hebben en beker krijgen.

was alleen maar en tip maar je hoord het gewoon ook bij andere meetings.

@Senatorman wrote:Senatorman & Monzavrouw zijn er ook het gehele weekend van de partij.

Waarschijnlijk met de Omega-A Dual-ram 24V Caravan + Caravan :wtf

Jullie hadden het toch helemaal gehad met camperen? :jerry :jerry

@InjectTheVenom wrote:Weet iemand hoe ik in contact kan komen met Fred van de memorabiblia stand (gezellige kale man met een bril)? Hij had een groene Calibra DTM en heeft als het goed is nog steeds een zilveren Vectra C GTS. Ik wil graag weten of hij me aan een paar aparte dingen kan helpen.

Niemand :(

Inject: denk dat je dat even via JS400 moet spelen.

John is een vaste Waarde bij OPN, die het meeste wel weet, of door kan spelen voor je.

weet niet of hij het antwoord heeft, maar je kan het hem via PB vragen.

Terug
Naar boven