• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Mikoss wrote:Ik heb dan een Opel Astra F2 met 470000 op de teller. Nou is mijn vraag ben ik welkom of is het alleen voor genodigden?

weet niet of ze 3 wijkenaren aan kunnen daar ;)

@funkycorsa wrote:@Mikoss wrote:Ik heb dan een Opel Astra F2 met 470000 op de teller. Nou is mijn vraag ben ik welkom of is het alleen voor genodigden?

Vast wel! we zijn niet zo erg als de rondte afentoe gaat :vertag

Ik zal je wel is opzoeken, ik heb je volgens mij niet zo vaak zien rijden? kan dat kloppen?

Zal er zaterdags ook aanwezig zijn met een Vivaro vol met onderdelen ( hoofdzakelijk Kadett C onderdelen) maar zal ook wel wat youngtimer spul meenemen.

wij komen ook, ik neem me ouwe A omega bi-slurbo mee, en misschien nemen we ook wat kadett gsi spullen mee, in de grote nieuwe v8 bus :jerry :jerry :jerry

We gaan eens even kijken met wie we allemaal komen dit jaar,

Groeten

Ben erop zaterdag en sta dan de gehele dag bij de opelstylingclub. king:

En als je nog geen plekkie hebt , er is dan vast nog wel een plekkie bij OSC te vinden. :thumbup

@Blue-Dragon wrote:Ben erop zaterdag en sta dan de gehele dag bij de opelstylingclub. king:

En als je nog geen plekkie hebt , er is dan vast nog wel een plekkie bij OSC te vinden. :thumbup

Zit mijn oude interieur er al in? Want dan kom ik graag even bij je kijken.

Is er ook parkeerplek voor niet-Opels?

@Mikoss wrote:@funkycorsa wrote:@Mikoss wrote:Ik heb dan een Opel Astra F2 met 470000 op de teller. Nou is mijn vraag ben ik welkom of is het alleen voor genodigden?

Vast wel! we zijn niet zo erg als de rondte afentoe gaat :vertag

Ik zal je wel is opzoeken, ik heb je volgens mij niet zo vaak zien rijden? kan dat kloppen?

:shock: dat zou kunnen, haha ik woon in de enk, vlakbij het e&e. De 3DE wijkenaar is bordeaux beauty en geloof dat de brandweer blitz ook nog gaat uit wijk :lol:

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

@RISL wrote:@Blue-Dragon wrote:Ben erop zaterdag en sta dan de gehele dag bij de opelstylingclub. king:

Zit mijn oude interieur er al in? Want dan kom ik graag even bij je kijken.

Is er ook parkeerplek voor niet-Opels?

schuin tegenover de ingang.. je rijdt er automatisch langs.. is niet te missen!

Terug
Naar boven