• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x]

Als nog iemand iets nodig heeft voor calibra , senator B, Omega A, rekord D , commodore B , banden enz. Pbtje en ik breng het mee als ik het heb.

Ben er vrijdag, zaterdag en zondag.

Gr.

@Ivanos wrote:weet iemand eigenlijk hoe en wat alles savonds begint? als in muziek?

Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege! ;)

Muziek vrijdag begint dacht ik rond 21:00/22:00 uur tot 02:00 uur zoiets en zaterdag 03:00 uur.. mocht da niet het geval zijn dan lees je het hier wel!

Maar zoals ik begrepen heb mag je donderdags niet meer komen ivm kampeervergunning :thumbdown

Grt

@nova.... wrote:Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege! ;)

Muziek vrijdag begint dacht ik rond 21:00/22:00 uur tot 02:00 uur zoiets en zaterdag 03:00 uur.. mocht da niet het geval zijn dan lees je het hier wel!

Grt

Ja oke, tnx. Dan heb ik iig een beetje een idee hoe laat het zin heeft om er al te zijn :D

@Ivanos wrote:@nova.... wrote:Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege! ;)

Grt

Ja oke, tnx. Dan heb ik iig een beetje een idee hoe laat het zin heeft om er al te zijn :D

maar het is de hele dag feest :D

@Fl0pke wrote:@Fl!pke wrote:Ik weet het nog niet.. Best ver rijden.. Zit ik zkr 10 minuten in de auto...

Huhu rij maar achter mij aan dan :D

Je kunt me niet bijhouden gek!

Je kunt me niet bijhouden gek!

Vandaar dat jij achter mij moet rijden, maar ik vertrek 's middags pas...

Ik ben er ook dit jaar weer bij na 2 jaar afwezigheid samen met een neef van me.

Ik kom vrijdag met een opel astra h en me neef heeft de caravan geregeld :D

ben er uiteraard ook weer bij dit jaar niet met de manta maar mag de zafira is een keer weer mee wel zo makkelijk met de sleurhut

komen (eindelijik sinds lange tijd) zaterdag of zondag een kijkje nemen met de klein vanuit het geweldige belgie

Wij (ik en mijn neef) komen zaterdag :thumbup ,vanaf hoe laat kun je het terrein op ? :hmmz

En dan wil je wel een beetje voor de dag komen,dus;

bth_2013-08-14194415_zpsf517b65d.jpg

ff een beetje poetsen, king:

bth_2013-08-14194343_zpsdf6d625d.jpg

bth_2013-08-14194358_zps83bcb17e.jpg

Tja dan pak te ook meteen ff de binnenkant he :sleeping :sleeping

@ahrend wrote:Wij (ik en mijn neef) komen zaterdag :thumbup ,vanaf hoe laat kun je het terrein op ? :hmmz

En dan wil je wel een beetje voor de dag komen,dus;

bth_2013-08-14194415_zpsf517b65d.jpg

ff een beetje poetsen, king:

bth_2013-08-14194343_zpsdf6d625d.jpg

bth_2013-08-14194358_zps83bcb17e.jpg

Tja dan pak te ook meteen ff de binnenkant he :sleeping :sleeping

Ik dacht 8:00 uur

Voor het eerst aanwezig met eigen auto. Wilde vorig jaar al maar kon door omstandigheden alleen even n middagje kijken, maar man man wat was het toen warm. Hopelijk gaat m'n broer ook, mn vrienden hebben niks met auto's. Eentje wil misschien mee maar dat is ook nog maar de vraag:p anders zoek k wel n plekje waar k welkom ben. Tot morgen!

Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is:p

@.B4R7. wrote:Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is:p

Middendemper is nie nodig :p vind ik

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Terug
Naar boven