• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x]

@dennis93 wrote:@.B4R7. wrote:Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is:p

Middendemper is nie nodig :p vind ik

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Tis maar een 1.4tje. Zou samen met de gatenkaas luchtfilter n beetje overkill zijn ofniet:p

@.B4R7. wrote:@dennis93 wrote:

.B4R7. wrote:
Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is:p

Middendemper is nie nodig :p vind ik

Tis maar een 1.4tje. Zou samen met de gatenkaas luchtfilter n beetje overkill zijn ofniet:p

Neujj :p kheb met un 1.6 tijd met rechtsbuis gerede kan goed haha

Flink stuk rijden vanuit Leiden maar als het mee zit kom ik op de zaterdag ff koekeloeren.

(Alleen beetje jammer dat mijn Astra H er nu niet uit ziet dankzij een of andere mafkees die mijn plasti dip op 3 plekken los heeft getrokken)....

@big Sexy wrote:@Fl!pke wrote:Ik weet het nog niet.. Best ver rijden.. Zit ik zkr 10 minuten in de auto...

Voor mij is het tegenwoordig 20 min geworden.

Houdn wel en plekkie vrij voor jullie.

Zijn er ook vrijdagmorgen.

10- en 15 jarig jubileum meegemaakt, nu de 20ste.

Ben er ook om 21:00, dus komt goed Biggie

Grote kans dat ik alleen moet gaan.. dus bij deze, zijn er mensen uit de omgeving van sevenum, kom zelf uit maasbree, waar ik dit weekend bij kan/mag staan? Helemaal alleen heb ik niet echt zin in en komt ook wel erg eenzaam over.

Beetje rond dezelfde leeftijd als het kan (ik ben 21).

Dus als iemand het leuk vind om mij en mn corsa erbij wil hebben en daar n plekje voor vrij wil houden zou ik dat erg fijn vinden.

Ik zorg trouwens voor drank en kan ook wel voor een lekker muziekje zorgen:)

Ps. Slapen in een corsa b, kan dat of is dat wel erg shabby xD

@.B4R7. wrote:Grote kans dat ik alleen moet gaan.. dus bij deze, zijn er mensen uit de omgeving van sevenum, kom zelf uit maasbree, waar ik dit weekend bij kan/mag staan? Helemaal alleen heb ik niet echt zin in en komt ook wel erg eenzaam over.

Dus als iemand het leuk vind om mij en mn corsa erbij wil hebben en daar n plekje voor vrij wil houden zou ik dat erg fijn vinden.

haha alles kan ma denk dat je dan zaterdag last van je rug hebt,

John

Hihi miss toch maar n tentje meeneme dan xD mja eerst n plek want anders sla k t weekend over en kom k alleen n dagje kijken:p

@.B4R7. wrote:Grote kans dat ik alleen moet gaan.. dus bij deze, zijn er mensen uit de omgeving van sevenum, kom zelf uit maasbree, waar ik dit weekend bij kan/mag staan? Helemaal alleen heb ik niet echt zin in en komt ook wel erg eenzaam over.

De eerste keer toen ik naar de meeting in Sevenum ging toen had ik een opel astra station,toen hadden we de bank plat gelegd en er oude kussens van een bankstel ingelegd en toen hebben we met twee man in de auto geslapen.

Dat ging redelijk goed,maar ik denk dat het in een corsa niet echt makkelijk ligt.

Terug
Naar boven