• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

vind het wel een leuke foto,je zou bijna denken programma wegmisbruikers:D maar is wel handig zo iets voor als je iets wilt aanvechten als je vind dat de bekeuring onterecht is

origineel gepost door silver-vectra-sport

Ik heb wat nieuwe foto's van de mijne gemaakt.

Heb er een aantal dingen aan gedaan:

nu is hij verlaagd:

Foto-DYLFLAH4-D.jpg

Wat ik eens wil weten is: Waar heb je deze prachtige ascona gevonden, en was hij op dat moment in deze staat?

Dit is echt precies wat ik zoek. Ook met 1.9s of hoger

yoowww iedereen.

ik wil hier ook wel me Ctje derbij zetten

is van 82 gekocht van een oude vent die er 27 jaar me gereden heeft

ik heb hem al verlaagt , maar die moet nog lager komen

stootlijsten worden nog weggewerkt en de gaten van de pinkers ook

velgen die erop zitten zijn voorlopig (k'wil iets meer oldskool:P)

wagen rijd nog lekker voor zn leeftyd:)

enkel maakt die versnellingsbak zo'n jankend geluid:mad:

nr1.jpg

0je.jpg

ook nog een filmke, tes wel geen racing:P

origineel gepost door Jigsaw

zien er leuk uit :D

is een 2.4 eigenlijk op kenteken te krijgen bij ascona b ? (zonder nieuwe typegoedkeuring) omdat hij ook in de 400 heeft gelegen ?

Dit zou ik ook graag eens willen weten, hoe zit dit, en hoe gaat dat in zijn werk?:wtf

deze ascona heb ik het afgelopen half jaar gerestaureerd/APK klaar gemaakt. Ik heb hem nu verkocht aan een kennis:o.

DSC00511.jpg

DSC00514.jpg

DSC00507.jpg

DSC00508.jpg

DSC00517.jpg

DSC00518.jpg

origineel gepost door Tiedo

deze ascona heb ik het afgelopen half jaar gerestaureerd/APK klaar gemaakt. Ik heb hem nu verkocht aan een kennis:o.

[
DSC00518.jpg

Leuke Asci.

Is dit de originele combinatie met de onderste helft van het dashboard in het zwart terwijl de deurpanelen in kleur zijn?

Volgens mij was het onderste deel van het dashboard alleen in interieur kleur bij een ascona berlinetta maar ik weet het niet zeker:hmmz

De standaart uitvoering had inderdaad een geheel zwart dashboard. De wat luxere uitvoeringen hadden een dash in 2 kleuren..

BTW, nette Ascona hoor..

origineel gepost door McLambo

origineel gepost door silver-vectra-sport

Ik heb wat nieuwe foto's van de mijne gemaakt.

Heb er een aantal dingen aan gedaan:

nu is hij verlaagd:

Foto-DYLFLAH4-D.jpg

Wat ik eens wil weten is: Waar heb je deze prachtige ascona gevonden, en was hij op dat moment in deze staat?

Ik heb hem via internet gevonden in limburg en was van een liefhebber.

Hij is niet zo mooi als hij op de foto's lijkt.

Er zit hier en daar wel een plekje maar hij gaat volgend jaar uit elkaar en word hij gerestaureerd.

Je moet gewoon goed zoeken dan zijn er best nog mooie te vinden ik heb ongeveer 1,5 jaar gezocht voordat ik vond wat aan mijn voorwaarden voldeed.

Dit is echt precies wat ik zoek. Ook met 1.9s of hoger

Nou, dit is hem geworden:

124ycz9.jpg

mwt7oy.jpg

6em0js.jpg

adj7nd.jpg

1.9n uit 1979. Heeft bijna altijd binnen gestaan. Nu staat hij bij mij op de stoep nat te worden in de regen :cry

Dus ben naarstig op zoek naar een schuilplekje voor hem.

Weet iemand te melden welke uitvoering dit is aan de kenmerken aan de binnen en buitenkant?

Hij ziet er goed uit.:thumbup

Is het een 1.9 S of N staat op het blokrechts ingestanst. 19* (ster) is N met 75 pk en 19 (met niets dacht ik) is S met 90 pk.

Terug
Naar boven