• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

gister lekker even wezen sneeuwhappen met de asci!!!

lekker de wieldopjes eraf gehaald,bleef op een of andere manier sneeuw in hangen en dat trilt nogal met rijden,hijs wel ruig zo vind ik:cool:

Hier mijn Ascona C 1.6 uit 1985, heb hem nu ruim 3 weken in mijn bezit, is tevens mijn eerste auto, ben dus helemaal nieuw in dit wereldje :P Ben benieuwd of iemand hem hier kent, kon hem zelf niet terug vinden op het forum voordat ik hem kocht :)

IMG_1094.jpg

IMG_1091.jpg

ziet er mooi uit die oranje ascona, maar ontluchten van de voorremmen zal niet gaan op de mannier dat ze gemonteerd zitte.

de ontluchtingsnippel zit niet op de hoogst plek.

Mooie Ascona. Welke stoelen zijn dat? Al moet ik wel zeggen dat ik een Ascona zonder bumpers een beetje als een bejaarde zonder gebit vind.:hmmz

De stoelen zijn van QSP het stuurtje ook. Heb ik van the autosport company een goed bedrijf. Zeer over tevreden.

Ik vind het wel hitsig een bejaarde zonder gebit. :jerry

IN het groen zag ie er heeel tof uit. Mooie voorbumper, en vooral dat contrast met alle zwarte details (bumpers. lampen, stijlen etc). Dat komt er bij mij ook zeker op op den duur.

origineel gepost door Robbie1974

Ziet er mooi uit.

Dat was ooit onze Kermit Ascona.

Toen was hij nog groen.

Voor foto,s zie mijn site ergens tussen de Ascona's.

http://www.freewebs.com/rvanhezel/

Die foto's van de kettingbotsing.. Wow, zonde van al die Ascona's!!

Mijn eerste auto was een Ascona B uit 1978.

Heb in totaal 13 jaar Ascona gereden, altijd met veel plezier.

origineel gepost door mauscona

origineel gepost door mantarick

ziet er mooi uit die oranje ascona, maar ontluchten van de voorremmen zal niet gaan op de mannier dat ze gemonteerd zitte.

de ontluchtingsnippel zit niet op de hoogst plek.

deze klauwen hebben 3 nippels,

2 aan de zijkant, die je ziet op de foto,

en 1 bovenop die zie je niet maar is er wel.

ze zijn dus te ontluchten;)

geweldige klauwen:thumbup

heb ze ook al een tijdje.

aha ok!dat had ik niet gezien!maar meskien zie ik de auto nog een keer real, kom tog uit de buurt!

dit is mijn asconaverzameling,de eerste foto is mijn rooie die nu helemaal opgelapt is en blauw gespoten is,2de foto is hoe hij er nu uit ziet,3de foto is het motorblok,4de foto is mijn groene(winterauto)ascona en als laatste is mijn onderdelen ascona!!!!!

Terug
Naar boven