• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

Hierbij mijn Ascona. Ik heb hem afgelopen 2 jaar opgeknapt. Is nu voorzien van 2.4 met L-jetronic injectie. 15x7j velgen en 195/55 banden.

Asconazonderkenteken.jpg

Hoe zien die eruit dan?

Sta altijd open voor verbetering!!

Tnx

deze heeft SR spiegels er op , zitten wat lager en zijn iets kleiner

op marktplaats zag ik ook een setje staan

fl_11_10_b_wie_brilliant_01.jpg

@asconaBB wrote:Hoe zien die eruit dan?

Sta altijd open voor verbetering!!

Tnx

deze heeft SR spiegels er op , zitten wat lager en zijn iets kleiner

op marktplaats zag ik ook een setje staan

fl_11_10_b_wie_brilliant_01.jpg

die spiegels had ik ook niet op mijn sr, ook nog nooit van gehoort sr spiegels

motor is ook niet 100% meer,degene waar ik m aan verkocht hebt heeft m aardig naar de knoppen getrapt :???:

Zonde,toen ik m had was het een heel mooie wagen,het is dat ik teveel km's reed,en dus een Ascona op LPG heb gekocht,anders had ik m waarschijnlijk nog wel gehad.Voorkant heeft inmiddels ook in elkaar gezeten,onder de bumper.

tsja,de SL-66-NT is wel heeeel erg hard achteruit gegaan.

Ik verkocht m in 2010 aan een maat van Aapje,en het was toen echt een plaaat van en auto,en nu is het een barrel,heb m van t voorjaar gezien en ik kon wel :cry

En dan voor 850 euro op marktplaats staan,tsssssssss.........

voor 250 euro is ie dik betaald

@Aapje wrote:Motor is gemaakt hoor patrick? Probleem was een rotor en verdelerkap....

Ok,dat wist ik dan weer niet,sorry!Maar tis verder geloof ik niet echt een aanrader.

Een goede keus gemaakt opelpower89 zo,n A tje is toch veel leuker dan een C Ascona.

En zo'n schuurvonst is al helemaal top :thumb

nou c ascona vind ik ook super auto,s die heb ik namelijk ook :P

maja zoon redelijke schuurvondst voor die prijs kon ik ni laten staan heb echt alles erbij de originele rekening van de auto alle andere rekeningen, garantie ,boekjes :P

gefeliciteerd opelpower89 supper zoon ascona a ik heb er ook eentje uit 1974 ben er blij mee rijd ook lekker veel su6 er mee en dat tie mooi mag worden gr co

Terug
Naar boven