[quote quote=18359655]Even een update, die edelsmiede kogel en veer heeft veel kapot gemaakt. Helaas is er allemaal alu slijpsel in de olie terecht gekomen. Blok is weer helemaal uit elkaar geweest, lagers weer vervangen. jammer genoeg zijn er nog een paar fouten naar boven gekomen. Dat is ondertussen allemaal opgelost, motor draait weer, nu heb ik problemen met mijn nieuwe 9″ koppeling dus komende week daarmee terug richting Biesheuvel.[/quote]
Ow dat is balen, ik heb een nieuwe gietijzeren diesel deksel op de kop kunnen tikken, zit een stalen kogel in, deze zijn veel beter,
met verlengde oliepomp zit ik altijd rond de 6-7 bar.. gaat tot nu toe nog goed :happy02:
Ik rij met 30E injectiepomp en iets veranderde ecu, maar op de testbank kregen ze niet het volle vermogen
omdat hij te arm draaid rond 4800 tr.. dus nu aan het denken om over te schakelen op 45 mm webers..
Ow dat is balen, ik heb een nieuwe gietijzeren diesel deksel op de kop kunnen tikken, zit een stalen kogel in, deze zijn veel beter,
met verlengde oliepomp zit ik altijd rond de 6-7 bar.. gaat tot nu toe nog goed :happy02:
Ik rij met 30E injectiepomp en iets veranderde ecu, maar op de testbank kregen ze niet het volle vermogen
omdat hij te arm draaid rond 4800 tr.. dus nu aan het denken om over te schakelen op 45 mm webers..