• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

hierbij mijn nieuwe aanwinst. :wub

2L 16v uit 92

1310151091_6_xZUp.jpeg

1310151100_6_BUAt.jpeg

1310151108_6_g3Sk.jpeg

1310151119_6_d-jV.jpeg

1310151132_6_ultP.jpeg

1310151142_6_Npz-.jpeg

Faka je leeft nog :jerry

Wat is gebeurd met die plaat hehehe, we moete same een keer een shoot doen ;). Kom misschien wel een keer langswaaien moet em strax tog inrijden ;)

Laterrr

hey ram,

hahah ja ik leef nog... momenteel druk man met werken enzo... Daarvoor had ik best wel een klote periode en mijn auto heeft het geweten ook. Auto heeft 4 maanden ngeveer stil gestaan. Mijn uitlaat is nog steeds kapot (lees gebroken) zoals toen met oud en nieuw :P.. maar dat wordt weer snel gefixed. Ik had de calibra ook bijna weg gedaan man voor een bmw 328 coupe. Maar kon het toch niet aan. Nu heb ik besloten de calibra te houden zolang het kan.. ben dus beetje bij beetje de calibra weer terug in nieuwstaat te brengen. Enne hehe er is niks met mn platen, alleen de bumper moest eraf omdat ik een gat moest maken voor mijn luchtfilter slang en de ledjes onderin werden ingebouwd. Maar was vergeten de plaat er terug op te doen.

Ai je moet zker komen voor een shoot, ken hier wel een paar mooie plekken.. Kan altijd de Parkeergarages gebruiken waar ik gewerkt heb. ken je mooie fotos schieten.

Ben benieuwd naar je waggie man, als die klaar is wil ik wel een x mee rijden he xD..

Laterz

Als je em weg had gedaan had je er spijt van gehad hehehe! ai als we beide een avondje vrij zijn kom ik wel ff langs joh. Als ik naar vmax ben geweest rij je een keertje mee haha, 30 juli ga ik erheen.

Na anderhalf jaar werd het tijd om de Calibra weer eens klaar te maken and she's back on the road! Met dank aan mijn broertje Wesley die me de afgelopen tijd geholpen heeft. :wors

De distributieriem was versprongen, dus heb er nu een verse (costcast) cilinderkop opgezet. Deze was al eens gereviseerd, maar alwel weer gebruikt geweest. Deze laten reinigen, licht laten vlakken, gemonteerd en ze doet t weer goed. APK is weer een jaartje geldig. :D

CalibraTurbo1.jpg

CalibraTurbo2.jpg

CalibraTurbo3.jpg

Die tankklepsticker gaat eraf. :thumbup

suppper mooi :) :kewlpics aan welke prijsklasse moet je nou denken als ik bijv dit ook wil laten doen ?

Beste opel liefhebbers

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een calibra 2.5 v6. Staat 195dkm op teller.

voorlopig geen grote plannen, behalve de dakspoiler en kofferbak spoiler verwijderen, mochten hier nog mensen in geinteresseerd zijn...

Misschien in de toekomst nog een rieger breedbouw kit erop, mocht de financiering het toelaten. Ben ook maar een student, en m'n grootste hobby zijn toch motoren.

Foto-WR6E3IBS.jpg

Foto-MBPFWJON.jpg

m'n honda cbr 600 f sport :D

Foto-WFPCT4JM.jpg

kon bijna bij elke foto van jullie mooie calibras me kwijl gaan afdoen,...1woord gewoon WAUW,...super mooie wagens

weer ff genoten bedankt!!! :jerry

Terug
Naar boven