• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

jpb die wagen van je zou echt een dream car voor me zijn:wub:wub Heb die toen ook in Ahoy zien staan. Maar vond hem na mijn smaak tog in de oude style mooier zoals hier op de foto's:wub Had ik het geld maar:wub

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Zij mocht weer eens afgestoft worden

staat strak in de lak!:thumbup

je had hem toch in de was gezet alleen??

origineel gepost door Rubenn

prachtigggg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:wub

waarmee heb je het precies gedaan?

mijn complimentjes!

Heb trouwens wel de TL lamp erbij gebruikt, om de fijne krasjes te zien en het glad te polijsten

Zo stond de mijne er deze winter bij... voornamelijk in de garage, met het gure winterweer mocht ie nie buiten komen :)

img_0298_small_149.jpg

img_0295_small_187.jpg

img_0293_small_135.jpg

img_0297_small_977.jpg

BBS RX van een Astra OPC 1 gespoten in Alpine wit van BMW/Mini.

Hele gave auto, als ik 1 puntje van constructieve kritiek mag leveren, het cremekleurige interieur vloekt met de witte wielen. Wil je het helemaal mooi af maken dan zou ik het interieur in wit over laten doen en dan heb je pas echt een dikke bak :wors

Creme of wit maakt niet uit kwa schoonmaken, het zijn allebei lichte kleuren.

Tuurlijk mag je kritiek leveren, als ik daar niet tegen kan moet ik hem niet op een forum plaatsen. Maar persoonlijk vind ik creme en wit in deze combinatie absoluut niet vloeken. Voor mij is ie 'dik' genoeg voor de winter :).

Over een maandje gaan de RH's er weer terug onder.

Voor de rest: bedankt voor reacties :D.

origineel gepost door InjectTheVenomcremekleurige interieur vloekt met de witte wielen.

ik vind het juist stijl! het moet geen pandabeer worden

Ohhh das zonde Hennie! Tis er met het beestje aan de hand?

Als je hem niet zelf kan redden, misschien te koop zetten als "loop of sloop" zodat een liefhebber er misschien nog iets aan kan doen? En je krijgt er dan allicht meer voor terug dan op de sloop ;)

Ik heb sinds gistermiddag een mooie donkergroene Calibra op de oprit staan :)

Opgehaald bij 2slow, was van een maat van hem. Nogmaals dank 2slow! Super dat het allemaal zo snel kon :)

Haha, jah de uitlaat moet nog even netjes recht gehangen worden idd. Heb alleen niet echt veel tijd op het moment.

En mee spuiten? Je bedoelt het plastic? Skirts en stootstrips? Als dat al gebeurt doe ik dat lekker zelf ;)

Ik wil er in ieder geval niet te veel aan veranderen. Vind hem al erg mooi zoals hij is.

Mijn 2e Calibra, al weer 5 jaar in bezit.

Net opnieuw in de lak, de klep spoiler verwijderd en een nieuwe bumper met dak spoiler.

Ik vind hem zeer mooi zo, niet teveel, net genoeg :cool:

nieuw1.jpg

nieuw2.jpg

nieuw3.jpg

nieuw4.jpg

Terug
Naar boven