• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

origineel gepost door Maurice89

Mooie bak haar erwin, Is die raam spoiler makkelijk te maken? vind het wel vet:thumbup

Dak spoilertjes zijn gewoon tekoop, ik had de mijne een tijd geleden via marktplaats gevonden.

Alleen de montage is een kriem, meestal worden ze geplakt maar ik heb hem ook met 2 kleine schroefjes vast zitten, alleen plakken zag ik niet zitten.

Foto0097.jpg

hier dan die van mij!!:D

calibra turbo 4x4

binnenkort meer foto's!!!!!!!!

Ja die is echt mooi, mooie reflector plaat nog tussen de achterlichten dat zou het net even afmaken.

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door jimmyturbo

bedankt, maar persoonlijk vind ik die reflector plaat niet mooi!!:D:afro

Tja dat kan natuurlijk. Hou hem mooi! king:

origineel gepost door jimmyturbo

hier nog een paar foto's van mijn calibra!!:cool:

Foto0109.jpg

Foto0102.jpg

Foto0104.jpg

Foto0107.jpg

:wub:wub:wub

Zo komen je velgen ook beter tot hun recht. Zonder kit waren ze een beetje overdone, nu matched het mooi.

Mooi geworden,alleen jammer dat die niet echt laag kan,vind de calibra niet mooi verlaagd zo.

Dat is het nadeel van een riegerset

Wel mijn complimenten,een erg dikke calibra

Gisteren even de achterruiten laten blinderen.

Het resultaat:

geblindeerd.jpg

Redelijk subtiel kleurtje wat betreft tint. Niet super donker maar precies goed. Matcht mooi met de auto :)

Terug
Naar boven