• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

er wordt hier en daar aangepast :angel maar tog wel weer een beetje orgineel niet te gekke fratsen zeg maar :D

maar het verbaast mij nog voor een '95 geen spoortje ''roest' alsof ie nieuw is :wors

Eindelijk plaats in de garage :wub

20130101171305.jpg

Binnen kort nog iets meer opruimen en goed inrichting enzo.

En eens kijken hoe en waar me auto gespoten gaat worden en waar ik me intrieur laat vernieuwen.

Denk dat ik de auto zo laat inplaats van die riegerlips enzo, wel nog mooie velgen zoeken :wub

Waarschijnlijk één van Finse fabrikaat dan!

@jeffrey6520 wrote:er wordt hier en daar aangepast :angel maar tog wel weer een beetje orgineel niet te gekke fratsen zeg maar :D

maar het verbaast mij nog voor een '95 geen spoortje ''roest' alsof ie nieuw is :wors

Ik ben zelf helemaal geen liefhebber

Ik hoop er zo iemand die wel calibra liefhebber is er blij mee te maken

Daarvoor heb ik m hierop gezet.

@Maurice89 wrote:

Denk dat ik de auto zo laat inplaats van die riegerlips enzo, wel nog mooie velgen zoeken :wub

Laat 'm a.u.b zo Maurice ! wellicht een origineel setje BBS's 16' (van de DTM/Keke) of 17' :wub

@Thomastra wrote:Mijn Calibra. Even kijken of het uploaden lukt...

imageeizs.jpg

Oh wauw, prachtig dit, wat een plaatje ! :wub zit het kofferklep spoilertje er af fabriek op ?

Meer foto's zijn welkom ! :kewlpics

Groetkes,

Sjors

Beste Sjors,

Voor zover ik na kan gaan betreft het hier een originele spoiler (Irmscher). Ga er vanuit dat hij er vanaf het begin (1991) op zit.

Nog wat foto's:

cali2y.jpg

cali3z.jpg

cali4qe.jpg

cali5um.jpg

Mooi ding, die uitlaat ziet er ook nog goed uit aan het eindstuk te zien :thumb Ben je net als ik een nieuwe einddemper tegen gekomen of gewoon altijd netjes gepoetst?

Ik heb denk ik dezelfde spoiler . Heeft ook een 3e remlicht ingebouwd. Merk is ook Irmscher. Betwijfel echter of het origineel is....

@81supporter wrote:Ik heb denk ik dezelfde spoiler . Heeft ook een 3e remlicht ingebouwd. Merk is ook Irmscher. Betwijfel echter of het origineel is....

Ik heb dezelfde en bij mij staat er wel degelijk Irmscher aan de rechter onderkant.

Over de uitlaat: die zat erop toen ik hem kocht. Van dichtbij is wel te zien dat hij niet nieuw is, maar hij is wel goed schoongehouden.

Over de spoiler: Irmscher lijkt me vrij origineel. Betreft een huistuner van Opel, vraag me af of Opel de spoiler ooit onder eigen 'label' heeft uitgebracht. Qua pasvorm (belangrijk in mijn ogen) is hij zeker origineel: fits like a glove!

Dit is mijn Goed onderhouden calibra (4 jaar in bezit) Tip top in orde gemaakt 3 jaar geleden voor 5000+ euro

Bouwjaar 1991

Wie weet zie je mij rondkachelen in de buurt van venlo :D

Terug
Naar boven