• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

thanks famous, en ik vind het ook wel mooier staan op zijn auto als ze zwart zijn.. laatste keer met apk heb ik er geen problemen mee gehad..

Ik vind ze in het rood mooier. Net wat ik al dacht, vind het in het zwart er zo uit steken. Rood staat netter.

Het zijn trouwens niet mistachterlichten maar mist achterlicht ;) Rechts is alleen een reflector en links is reflector met mistlicht :)

origineel gepost door corsajeroen

Ziet er netjes uit hierboven

kvind de moterkap erg mooi geworden

Kheb vandaag me corsa opgemeten kzit op 10 cm vanaf me onderlip tot aan de grond. Das best een verschil met famous:o

Maarre eigelijk nog vergeten te vragen hoeveel corsakris er tussen heeft? dit in verband met dat die ook met 15 inch rijd.

gr jeroen

Hij reageert er zelf niet eens op de reactie doe ik het maar even..

Weet niet of je dezelfde sleutel hebt maar zijn sleutel kan er net rechtop onder staan..

@ bliksems Ok dankjewel Kheb sleutel opgemten en kom op 9 cm dus valt opzich mee maar dankjewel voor et antwoorden :)

Kdenk trouwens dat et per apk man verschillend is de 1 keurt et goed de ander niet. Mja zwart vind ik toch mooier. Der zit met die gsi lampen nix rood verder meer op dus zwart vind ik dan mooier staan

bedoel je die lexus look dingen? daar zou ik zeker zwart over heen plakken:puke

Maar gelukkig ieder heeft ze eigen smaken daarin.

Misschien kan iemand die shoppe met die lexus dingen erin (als mistergsi die bedoel) Opzich rod staat niet lelijk met standaart achterlichten.

@Famous volgens mij zijn et wel mistlampen Allen zit er rechts geen fitting in maar tkan wel dacht ik:P

ja zou ze zelf nooit kopen omdat ik het niet vind staan bij zwart. maar denk dat het bij de kleur van titanium wel zal staan hoor :angel

heej jongens ik heb vanavond even 1 kant de reflector geprobeerd te doen met raamfolie , maar nou is dit niet echt een succes geworden denk ik ( morgen nog effe beter bekijken :hmmz )

maar om het echt strak te plakken of te spuiten moet de mist lamp er uit , maar dan moet de bumper los zeker om hem eruit te kunnen krijgen ???

de bumper moet los ja. Maarre kheb et zelf geplakt terwijl de mistlamp gewoon nog vastzat en ziet er erg strak uit. Kheb gewoon een 4kant uitgeknipt. toen vanaf et midden uit gestreken en de rest erom heen weg gesneeen

oke , zo heb ik het nu ook gedaan , maar met iets te weinig licht ( schaam schaam )

morgen maar eens bij daglicht kijken hoeveel luchtbellen ik gescoord heb :P:P

hoeveel % heb jij er op , want die van jou lijken wel heel zwart , ik heb er 35% op en zoals ik zag gaf dit het smoke effect wat de gsi achterlichten ook hebben

Kheb nu niet doorzicht tis nu folie van een raamband en dat was pikzwart (omdat ze zeiden dat die doorzichtig was) daarom lijkt et zwarte ja. Kheb nu 20% thuis liggen kga et er eerdaags opplakken als et erop zit maak ik wel foto. dit weekend word zowieso nix kben dan ff weekendje weg :) Soms met behulp van pinpasje druk je mooi de bellen weg

origineel gepost door crossagek

heej jongens ik heb vanavond even 1 kant de reflector geprobeerd te doen met raamfolie , maar nou is dit niet echt een succes geworden denk ik ( morgen nog effe beter bekijken :hmmz )

maar om het echt strak te plakken of te spuiten moet de mist lamp er uit , maar dan moet de bumper los zeker om hem eruit te kunnen krijgen ???

Achterlichtenspray kopen!

Ga ik ook doen met mijn mistachterlicht op de peugeot en dan doen we Corsakris zijn corsa ook.. Zou het mistachterlicht er wel uithalen anders komt het misschien wel op de lak en als je het eruit haalt weet je ook zeker dat je niet een klein hoekje vergeet..

Even een andere erbij halen voor de APK ook al kun je de achterlichten spray er wel weer afpoetsen dat is geen probleem maar dan moet je steeds weer spuiten..

ja met achterlichten spray heb ik het ook gedaan en werkt goed.. bumper er niet afgehaald gewoon erom heen afgeplakt en hop spuiten maar :D

sjonge jonge... heb ik weer.

kom ik vanmiddag thuis van me werk, pak ik me sleutels uit dat bakje onderin het middenconsole, laat ik ze uit me handen vallen.

en ze komen dus precies tussen me stoel en dat gedeelte waar je handrem ook zit :wtf dus ik wil ze pakken, kom ik er toch niet meer bij.... :HMMZ

gelukkig waren de buren thuis die de reserve sleutel hebben :D

dus ik ga morgen maar ff kijken in het daglicht of ik ze nog te pakken krijg. en anders moet de stoel eruit denk ik.

Hahaha :D Nou Bas, ook gelijk tijd voor kuipstoeltjes :P

Maar je kan er vast wel bij met een stok / priem of iets toch?!

Of even rondje rijden en vol in de ankers :P :D

Terug
Naar boven