• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

het ziet er niet on aardig uit met de folie , maar ik ga ze toch idd maar spuiten met achterlicht spray , aangezien ik de achterlichten van de TR ook nog moet spuiten ( zaten nu zwarte panties omheen :angel )

maar ik heb nog even de tijd , voor het spuiten , zolang het 20 februari maar klaar is , want dan moet de auto helemaal klaar zijn en glimmen en pronken op de racing expo in leeuwarden .

ik heb me sleutels weer jongens :jerry

had een haakje gemaakt waardoor ik er beter bij kon. :D

maar er is niet echt over nagedacht bij opel deze keer. meestal kan je er vanaf de onderkant van de stoel nog wel bij. maar bij een C kan dit dus niet :hmmz

maarja, ik heb ze weer :D

ik zal hier ook maar ff een foto plaatsen van me nieuwe aanwinst.

Voor:

SP_A0906.jpg

Na:

SP_A0921.jpg

voor meer foto's check http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=97178&page=1

greetz Bas

heeyy k zal me ff voorstellen ik ben patrick ben 18 jaar kom uit Ede (Gelderland) en heb nu ongeveer een maand een corsa c en heb vorigeweek mn rijbewijs gehaald, meschien hebben jullie me al welleens gezien op meetings of shows met mn vaders auto (ook een corsa c)

veranderingen wat ik er tot nu toe aan heb gedaan : schmidt th line's 16''inch , kw variant 2 schroefset , logo's verweiderd en achterruitenwisser eraf gehaald.

hieronder een paar foto's

mijn c en op achtergrond van mn pa

06112008228.jpg

weer

24102008219.jpg

16112008240.jpg

en van mn pa

PICT0062.jpg

gr patrick

Mooie C Patrick! :D Weer een C'tje in de omgeving erbij! :thumbup

De wielen zijn alleen niet helemaal mijn smaak.

Wat voor interieur heb je erin? Ziet er zo netjes uit dat creme! Meer foto's toevallig? ;)

Idd Leuk weer een nieuwe C er bij, en de wielen zijn ook niet mijn smaak :p

@bas Nice logo :D waar heb je hem besteld probeer al tijdje die vogel van vauxhall ergens te krijgen maar kan het nergens vinden, alleen dan via ebay

@Patrick: welkom bij de C rijders :D de auto van je vader heb ik idd al eens gezien. :thumbup ziet er zeer goed uit.

jouw c begint ook al netjes eruit te zien. ik zou als ik jouw was ook nog ff de strips van de deuren eraf halen. is stukke mooier zonder.

en net wat paul zegt, heb je nog :kewlpics van het interieur?

@alex: thnx man :D vauxhall logo kan je bij de opel krijgen :D

Welkom man en idd een nette C. Wel weer jammer dat het aan de andere kant van het land is:P.

Is het trouwens een 1200 of een 1400?

En :kewlpics zijn altijd leuk.

Gr. Stefan

Foto-7EN8Z4JZ.jpg

Foto-GE4NHGU6.jpg

Foto-U6YDHBKB.jpg

Foto-BCEVDEK3.jpg

Foto-FLJX3W6S.jpg

Ondertussen heb ik nog een Steinmetz-lip besteld voor aan te werken aan de achterbumper. En aangezien de uitlaat in het midden hoort bij die lip, word ze lichtjes aangepast. Dus hopelijk snel nieuws dat de lip binnen is zodat de corsa terug naar CTP kan.

Voila dit is mijn "ik wil enkel velgen en verlaging"-project dat uit de hand gelopen is.

ja ik ken het probleem Wes hahaha, als je er eenmaal aan begint...

Ik vind trouwens dat je motorkap heel subtiel verlengd is! Ik vind het heel erg netjes staan :wors

origineel gepost door Aeppigen

Is het trouwens een 1200 of een 1400?

Gr. Stefan

het is een 1.2 uit 2002 volgens de rdw site

hahah het is al gecheckt voordat de eigenaar kan antwoorden:P.

Maar das mooi, weer een 1200 erbij, wel weer jammer dat het een 3 deurs is;)

Bedankt allemaal. En nu ik toch zo goed als genezen ben rij ik er ook terug zelf mee en tel ik af naar volgend meetingjaar. :mad:ik haat wachten

origineel gepost door patrick corsac

heeyy k zal me ff voorstellen ik ben patrick ben 18 jaar kom uit Ede (Gelderland) en heb nu ongeveer een maand een corsa c en heb vorigeweek mn rijbewijs gehaald, meschien hebben jullie me al welleens gezien op meetings of shows met mn vaders auto (ook een corsa c)

veranderingen wat ik er tot nu toe aan heb gedaan : schmidt th line's 16''inch , kw variant 2 schroefset , logo's verweiderd en achterruitenwisser eraf gehaald.

hieronder een paar foto's

mijn c en op achtergrond van mn pa

06112008228.jpg

weer

24102008219.jpg

16112008240.jpg

en van mn pa

PICT0062.jpg

gr patrick

dikke corsa's zowel die van jou als die van je vader echt heel netjuhs:wub

Je kan aan de uitlaat al zien dat het een 1.2 tuning is:P

Jongens; mn velgen zitten eronder, met conti's. Morgen komen er foto'sking: Hij is echt mooi geworden. Nu gaan we sparen voor wat spul van wiechers en dbilas:D

bedankt voor de reacties allemaal

t is idd een 1.2tje elegance maarja is mn eerste auto dus moet nog beetje leren rijden en deze heeft lekker weinig gelopen (bijna 23000km)

hier nog foto van mn interieur

16102008211.jpg

gr patrick

Terug
Naar boven