• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

hahaha idd :P

Maar voorlopig kan ik niks meer kopen voor me auto

Moet meubeltjes enzo kopen voor me nieuwe huis

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel

zo dat is een dure grap :(

En we hebben binnekort dan twins haha

jah zeker duur 120 euro maar denk dat heel je bumper dan opnieuw moet worden gespoten

Whahah twins :P njahh dan nog maar ff je raampies blinderen dan komt het in de richting:P:jerry

Ja is iid een dure grap. en het is niet eens me hele bumper. hij schuurt ongeveer 1/3 van de bumper kaal om daarna te gaan spuiten. :hmmz

Zou idd wel grappig zijn om dezelfde auto te hebben :jerry

Morgenavond worden me skirts erop gemonteerd :D plus me xenon afgesteld, en heb via MP ook een armsteun gekocht, zal zondag ff pics plaatsen

Hier maar weer eens een paar pics van mijn crossa'tje :) Lekker gewassen enzo, weer goed verzorgd zodat ie mij ook niet laat staan :D

De kwaliteit is niet hoog met een telefoon maarja, beter dan niks he ;)

corsa2.jpg

corsa3.jpg

corsa4.jpg

corsa5.jpg

corsa1.jpg

corsa6.jpg

corsa7.jpg

corsaaa.jpg

@ erwin: ben benieuwd naar je skirts :D

@ Famous: leuke foto's man :kewlpics

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij Boyd's, dit bedrijf gaat alarm fase 3 bij me inbouwen en een JVC KD-AVX33, versterker van JBL, twee 6" x 9" speakers van JBL en een sub van Kicker. dit moet de 11de gaan gebeuren :D

Spannend!!!!! :P

thnx MisterGSI :)

Leuk vooruit zicht heb je! Dat worden dus pics van ICE :wors

Komt er gewoon sub-kistje in en originele hoedenplank of word het meteen beetje veranderd? :angel

Haha, ja he?! Me trots ;) :D

Zal helaas niet gaan Sofie, vannacht benk uit bed gebeld dat oma's is overleden ....en ouders zitten in indonesië ergens op een eiland. Heb ze net pas bereikt, die komen terug ...

Denk niet dat t wat word volgend weekend ......

origineel gepost door Famous

thnx MisterGSI :)

Leuk vooruit zicht heb je! Dat worden dus pics van ICE :wors

Komt er gewoon sub-kistje in en originele hoedenplank of word het meteen beetje veranderd? :angel

Ten eerste: gecondoleerd.

Ze maken om de sub een beklede kist. dus denk dat je het een gewoon sub-kistje kan noemen. :P

De hoedenplank word zo gemaakt dat je de speakers niet ziet. wat ik begreep gaan ze hem opnieuw bekleden.

maar als het af is komen de :kewlpics

origineel gepost door Famous

Haha, ja he?! Me trots ;) :D

Zal helaas niet gaan Sofie, vannacht benk uit bed gebeld dat oma's is overleden ....en ouders zitten in indonesië ergens op een eiland. Heb ze net pas bereikt, die komen terug ...

Denk niet dat t wat word volgend weekend ......

Oh, sorry... Veel sterkte. En net nu je ouders toch weg waren. Innige deelneming. {knuf}

Thnx Sofie en MisterGSi....

Ja idd Sofie, juist nu ze eindelijk weg konden ....maarja, niks aan te doen.

@ MisterGSi, ben benieuwd! Maar komt dus blijkbaar wel ander hoedenplankje in enzo :)

@ Famous: hij gebruikt er wel de originele hoedenplank voor. maar ik post wel wat foto's dan. hou deze topic maar in de gaten :P Sterkte met alles.

@Aydee: ziet er echt netjes uit. maar waar zijn je booskijkers nu??? :angel

nouweee ik wilde die vanmiddag aanpassen een stuk er af zagen dat ze bij de motorkap ophouden maar toen was er 1 gebroken dus maar weggegooid

von het tog al niet zo mooi staan zondevan de lampen

motorkap verlengen is mooier :wors

Volgens mij zit het dimlicht niet goed aangesloten .. :hmmz

Moet die 'bolle lens' niet dienen als dimlicht?

Terug
Naar boven