• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmz

ik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz

hahaha idd. het is hier dan zo ontzettend koud. iedereen loopt met t-shirts aan en ik heb eerder de neiging om me jas aan te trekken :puke

Ik wil terug!!!!!!!!!!!! :P

Waar was je heen dan? Ik heb het ook dat ik de jas gewoon pak terwijl iedereen in korte broeken enzo loopt. Er lopen wat gekken op de wereld:P

Hahah, jah daar is het zeker lekker warm geweest. Ik was gewoon hier in nederland gebleven. Limburg, was het ook zo rond de 30-33 graden. M'n meisje kan niet zo goed tegen reizen enzo, dus zijn we genoodzaakt beetje in de buurt te blijven. Maar toch heerlijk gehad.

oh dan heb je wel massel gehad :P ja wij hadden het best warm daar :P

maar was wel een hel om er te komen, we wouden een keer met de auto op vakantie. Maar niet met mijn auto natuurlijk :angel

en een maat van me had toch een auto nodig, dus die had een audi 80 uit 1995 gekocht :o ja idd een audi....

maar goed, hij hem gekocht. bleek ie flink genaaid te zijn, hij was apk gekeurd maar met het naar huis rijden ging dat ding vet stotteren en alles.

dus hij de audi hier naar een garage gebracht om na te laten kijken. bleek dat er zoveel aan mankeerde dat dat ding niet eens goed gekeurd had mogen worden. :o

na veel gezeik bleek dus ook nog dat die garage waar ie hem had gekocht er geen geld voor ging betalen. dus hij is aan het eind van het verhaal bijna twee keer zo duur uitgekomen als dat ie hem had gekocht :fy1

(en ik had nog zo gezegd dat ie opel moest gaan rijden :P)

dus ik had er al echt zin in om met dat ding naar spanje te rijden... :puke hahaha.

rijden we in zuid-frankrijk in een dorpje (omdat we weer eens werden omgeleid en niet meer de snelweg konden vinden), hoor ik die motor toch vet hard tikken. :wtf dus ik zei al:dat klinkt niet goed. hij zegt: nee joh, dat is die oude motor achter ons.

affijn, wij willen na een tijdje op de snelweg te hebben gereden ff pauzeren op zo'n rustplaats. hoor ik weer dat tikken :hmmz

dus ik zeg:gooi die motorkap is open. en jahoor... komt het dus uit de motor vandaan. (de kleppen waren niet zo blij) bleek dus dat dat ding geen druppel olie meer had :fy1

blok verder was helemaal droog. dus dat ding verbruikte gewoon olie alsof het niks kost. wij via een fransman de wegenwacht van daar laten komen.

hij er 5 liter :o olie bijgegooid. en wij weer verder tuffen.

we hebben het wel gered gelukkig. en op de terugweg heeft dat ding geen druppel olie verbruikt :hmmz

maar ja, het was een hele ervaring. ik weet nu wel dat ik nooit meer met een oude audi naar spanje ga rijden. :angel

verder wel een leuke vakantie gehad :D :P

origineel gepost door MisterGSi

Haha jah dat is waar. Heb net schroefset eronder en als ik mijn cupspiegeltjes binnen heb post ik wel weer ff een paar fotootjes

origineel gepost door CorsaKris

Haha jah dat is waar. Heb net schroefset eronder en als ik mijn cupspiegeltjes binnen heb post ik wel weer ff een paar fotootjes

eeuy

Kzie dat je cupspiegels hebt besteld. Maar mag ik vragen welke jij neemt. Ik heb de mijne laatst binnen gehad en ben er egt ontevreden mee. De linker echt goed zicht mee. Maar de rechter gewoon echt helemaal nix. Nou is die linker misschien niet echt nodig maar je bent et toch gewend. kan je me laten weten als je ze heb of die van jou wel goed zijn?

Ik heb van FK automotive. Mja khoor et wel.

gr jeroen

origineel gepost door WhiteCorsa

origineel gepost door Mighty-Corsa

Vette wagen hoor WhiteCorsa :)

Echt heel erg mooi :thumbup

thnx... I like yours to :P

ik ben alleen nog lang niet klaar met het projectje... king:

Nou ik ben benieuwd naar je volgende update's :)

En ik ben ook nog lang niet klaar hoor ;)

origineel gepost door corsajeroen

origineel gepost door CorsaKris

eeuy

Kzie dat je cupspiegels hebt besteld. Maar mag ik vragen welke jij neemt. Ik heb de mijne laatst binnen gehad en ben er egt ontevreden mee. De linker echt goed zicht mee. Maar de rechter gewoon echt helemaal nix. Nou is die linker misschien niet echt nodig maar je bent et toch gewend. kan je me laten weten als je ze heb of die van jou wel goed zijn?

Ik heb van FK automotive. Mja khoor et wel.

gr jeroen

@CorsaKris: ik zag idd dat je die veren niet meer verkoopt????:hmmz

@corsajeroen: ik heb dat probleem idd al vaker gehoord. ik wou ze eerst ook hebben maar ben er vanaf gestapt.

ook omdat er gaan dooiehoek spiegel inzit.

wil nu gaan sparen voor de irmscher spiegels.

heyyyy hoe istie nouu hahah :P

Ja idd still njah ik heb geen internet voor voorlopig...ben nu officieel verhuist lekker op me zelf..........maaar klote jonge ik woon bij een winkelcentrum me auto is nu vet beschadigd dooor mogooltjes die de deuren te hard open knallen dat is weer een minpuntje

plus puntje is heb me auto naar de garage gebr8 vooorr de laatste chekkk (bovag is bijna afgelopen) en hij was 100 % in orde:agent

Jeroen:

Ik heb ze bij SKG carstyling besteld, heb ze nog niet binnen. Stond verder ook geen merk bij maar laat het nog wel ff weten. Kan je de rechter dan niet genoeg naar je toe verstellen? Engelse type spiegels misschien?

MisterGSI:

Ja klopt had men schroefset eronder, maar de achterveren veerden tever in, waardoor de band telkens aanliep in de wielkast. Waren ook geen andere veren voor te krijgen, dus toen me H&R veren achter weer geplaatst.

De voorveren heb ik wel nog van H&R maar ja daar kan je dan niet zo veel mee denk ik anders doe je maar U2U bij intresse...

Aydee:

Gaat nog steeds goed hea, ik miste je al hier was zo stil. Lkkr dat je opjezelf woont is de vriendin ook mee?

mistergsi:

daar doe je goed aan. Kvind die van irmscher ook mooi maar wel tikkie duurder dit was goedkoop alternatief en vind persoonlijk kleine spiegels erg mooi. Mja twas dus weer een klote idee eigelijk mja klos et nog wel op met plamueren enzo mja al et xtra werk zit ik niet op te wachten.

Corsakris:

klopt ik kan hem niet verder naar me auto toe draaien. Maar kga um na dit weekend even uitelkaar halen et spiegelglas eraf. n dan verzin ik wel wat waardoor die verder komt. En nee kheb geen engelse Khad dat ook al bed8. Maar als ik links zit heb ik dat zelfde probleem rechts eigelijk. Mja zodra ik oplossing heb dan horen jullie et.

gr jeroen

Aydee:

Gaat nog steeds goed hea, ik miste je al hier was zo stil. Lkkr dat je opjezelf woont is de vriendin ook mee?

yesss die is ook meee maaar nu 2 maanden op vakantie naar de thuislandje suriname...dus tot die tijd helemaal alleen

:D Ideaal toch Aydee :D

Lekker het rijk alleen :)

Oh trouwens, zojuist een veerpootbrug besteld :)

Gepolijst als het goed is en een verstelbare :)

Binnenkort dus kleine update van m'n juweeltje :P :D

veerpootbrug.jpg

origineel gepost door Famous

:D Ideaal toch Aydee :D

Lekker het rijk alleen :)

Oh trouwens, zojuist een veerpootbrug besteld :)

Gepolijst als het goed is en een verstelbare :)

Binnenkort dus kleine update van m'n juweeltje :P :D

veerpootbrug.jpg

haha jahwellllll vermaak me wel zo beetje....

Mooiii veerpooot kan je nog strakker door de bochten :P:jerry

Ehheh zeker weten :D

Doe het ook vooral omdat ie al zo stug is ter ondersteuning van de carresorie :) Hoe minder wrikken hoe beter he :D

Terug
Naar boven