oh dan heb je wel massel gehad

ja wij hadden het best warm daar
maar was wel een hel om er te komen, we wouden een keer met de auto op vakantie. Maar niet met mijn auto natuurlijk :angel
en een maat van me had toch een auto nodig, dus die had een audi 80 uit 1995 gekocht

ja idd een audi....
maar goed, hij hem gekocht. bleek ie flink genaaid te zijn, hij was apk gekeurd maar met het naar huis rijden ging dat ding vet stotteren en alles.
dus hij de audi hier naar een garage gebracht om na te laten kijken. bleek dat er zoveel aan mankeerde dat dat ding niet eens goed gekeurd had mogen worden.
na veel gezeik bleek dus ook nog dat die garage waar ie hem had gekocht er geen geld voor ging betalen. dus hij is aan het eind van het verhaal bijna twee keer zo duur uitgekomen als dat ie hem had gekocht :fy1
(en ik had nog zo gezegd dat ie opel moest gaan rijden

)
dus ik had er al echt zin in om met dat ding naar spanje te rijden...

uke hahaha.
rijden we in zuid-frankrijk in een dorpje (omdat we weer eens werden omgeleid en niet meer de snelweg konden vinden), hoor ik die motor toch vet hard tikken. :wtf dus ik zei al:dat klinkt niet goed. hij zegt: nee joh, dat is die oude motor achter ons.
affijn, wij willen na een tijdje op de snelweg te hebben gereden ff pauzeren op zo'n rustplaats. hoor ik weer dat tikken :hmmz
dus ik zeg:gooi die motorkap is open. en jahoor... komt het dus uit de motor vandaan. (de kleppen waren niet zo blij) bleek dus dat dat ding geen druppel olie meer had :fy1
blok verder was helemaal droog. dus dat ding verbruikte gewoon olie alsof het niks kost. wij via een fransman de wegenwacht van daar laten komen.
hij er 5 liter

olie bijgegooid. en wij weer verder tuffen.
we hebben het wel gered gelukkig. en op de terugweg heeft dat ding geen druppel olie verbruikt :hmmz
maar ja, het was een hele ervaring. ik weet nu wel dat ik nooit meer met een oude audi naar spanje ga rijden. :angel
verder wel een leuke vakantie gehad