• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Ik heb er €74,- voor neergelegd, dit is inclusief verzendkosten onder rembours. Brug zelf kostte €59,- gepolijsd.

Scherp geprijst dus, maargoed met zo'n bagger levering bestel ik er niet gauw weer wat ;)

origineel gepost door Famous

Joepie! Gister eindelijk me veerpootbrug binnen. De goede :P

Nu binnenkort eens op me gemakje monteren :)

Hè Hè!!!!!!!! Eindelijk!!!!!!!!!:jerry:wors

nu maar hopen dat ie past :angel :P

als ie erop zit verwacht ik wel foto's hoor :P

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

Ik heb er €74,- voor neergelegd, dit is inclusief verzendkosten onder rembours. Brug zelf kostte €59,- gepolijsd.

Scherp geprijst dus, maargoed met zo'n bagger levering bestel ik er niet gauw weer wat ;)

Dat is idd niet duur nee :thumbup nou gelukkig dat je na al die ellende de goede heb.

Ik heb trouwens een vraag wat betreft een auto alarm, nou was er gisteravond bij mij in de straat bij 3 autos ingebroken en hebben ze de mijne gelukkig niet aangeraakt.. maar ik wil het zekere voor het onzekere en er toch maar een alarm laten inzetten, nou is mijn vraag wie heeft watvoor alarm inc opties en waar heb je die gekocht en hoeduur :P dan heb ik beetje indicatie van hoe en wat.. alvast bedankt :thumbup

Ik heb alarm van DEFA. fase 3.

Opties:

Hellingssensor.

radarsensor (voor interieur en beweging van/tegen auto)

Ik was er €700,- voor kwijt

Het zit gewoon aangesloten op me originele sleutel. dus geen rare kastjes of piepjes.:angel

:D Hahaha, jaa die pics komen er ook nogwel aan ;)

Moet alleen op me gemakje even kijken, hij past wel (al even getest uiteraard :P) maar ik zit met een blauwe leiding (benzine leiding?) die langs me rechter veerpoot (bijrijderskant) loopt. Moet eens zien of ik hem daar overheen kan leggen, of dat ik de leiding moet verplaatsen of iets....Iemand anders ook ervaring mee toevallig? :P

Plaatje bij het praatje;

motorruimte.jpg

pootlinks.jpg

:hmmz ik zie wat je bedoeld....

en die brug komt zeker precies op het slangetje terecht? ik denk alleen niet dat het een benzine leiding is hoor. lijkt me meer iets voor bedrading ofzo.

maar kan je hem niet losmaken? en dan die brug erop en dan weer vastmaken?

Geen idee, brug komt er inderdaad precies op ja hahaha .....dat soort dingen heb ik altijd :P

Maar de leiding zit links boven op de laatste foto vast geklikt zeg maar. Denk als ik die los heb dat het wel te veranderen is.

Het gaat alleen niet op om de leiding los te maken, brug monteren en leiding erover ....daar is de leiding weer te kort voor ;)

Maar ik weet alleen niet zeker wat voor leiding het is, ik heb al 2x gehoord benzine leiding ....

origineel gepost door MisterGSi

Opties:

Hellingssensor.

Het zit gewoon aangesloten op me originele sleutel. dus geen rare kastjes of piepjes.:angel

Ok thanks, ik schijt hem wel beetje na gisteravond :( me auto net beetje naar me zin en dan zal je zien straks :(

Geen idee, brug komt er inderdaad precies op ja hahaha .....dat soort dingen heb ik altijd :P

Maar de leiding zit links boven op de laatste foto vast geklikt zeg maar. Denk als ik die los heb dat het wel te veranderen is.

Het gaat alleen niet op om de leiding los te maken, brug monteren en leiding erover ....daar is de leiding weer te kort voor ;)

Maar ik weet alleen niet zeker wat voor leiding het is, ik heb al 2x gehoord benzine leiding ....

wat een stom iets zeg. waarom maken ze dan wel zo'n brug? :hmmz:vertag

anders moet je ff langs de dealer. die kennen dat zo zeggen.

origineel gepost door Friebel

Opties:

Hellingssensor.

Ok thanks, ik schijt hem wel beetje na gisteravond :( me auto net beetje naar me zin en dan zal je zien straks :(

ja dat kan ik begrijpen. maar snel ff regelen denk...?

heb je verder geen rare dingen gezien op of rond je auto? stickertjes ofzo? dat ze hem misschien gemarkeerd hebben?

Ja ik gaat morgen gelijk ff informeren bij autozaak.. maar verders niks bijzonders gezien wel vogelpoep haha

Dan heb je wel nog eventjes geluk gehad, Erwin... Hopelijk blijft het zo...

Maar euhm... hetzelfde alarm als Bas??? Dat gaat af zonder dat er iets gebeurt! :vertag:P

Maar dan ben je natuurlijk wel zeker dat het werkt! :cool:

Als ik jou was Paul zou ik eerst die brug even droog passen en kijken wat wel past en niet past.

De brug komt volgens mij ONDER de zwarte ronde schijven, deze houdt je veerpoot ook op zijn plaats. De dopjes even van de moeren afhalen en deze los draaien dan pak je zo de schijven eraf. Anders vraag je die kerel even die het onderhoud aan je auto ook doet.

Wil wel ff :kewlpics zien!!

trouwens kris ik zag dat jouw achterruitenwisser eraf was, hoe heb je dat gedaan??

Hamer:jerry

Je haalt eerst je ruitenwisserarm eraf. Denk erom deze kan heel goed vast zitten! veel kruipolie en zo weinig mogelijk kracht gebruiken anders kan je achterruit barsten!

Dan haal je de motor eruit. Dit is een piece of koekje, even de kap in je achterklep losmaken en dan zit ie met drie boutjes vast. Wel even de desbetreffende zekering eruit trekken:vertag.

Anders U2U je maar

origineel gepost door CorsaKris

Als ik jou was Paul zou ik eerst die brug even droog passen en kijken wat wel past en niet past.

De brug komt volgens mij ONDER de zwarte ronde schijven, deze houdt je veerpoot ook op zijn plaats. De dopjes even van de moeren afhalen en deze los draaien dan pak je zo de schijven eraf. Anders vraag je die kerel even die het onderhoud aan je auto ook doet.

Wil wel ff :kewlpics zien!!

:)

Yep, lijkt me logisch onder die zwarte schijf anders komt alle kracht te staan op slechts de boutjes waarmee deze aan de carresorie vast zit :D

Komende week weekje vakantie weer, dus denk dan ergens in het weekend eens op me gemak aan de gang ;)

De :kewlpics volgen dan zeker :D

origineel gepost door Xperience

Maar euhm... hetzelfde alarm als Bas??? Dat gaat af zonder dat er iets gebeurt! :vertag:P

heey ;) nee ik neem niet dezelfde als bas die is irritant haha :jerry

En bedankt hè jongens :hmmz :swear

ik vind het ook echt balen. maar hij is terug geschakeld dus staat nu minder gevoelig :angel en heb nog geen last gehad.

maarja... zal je zien gaat ie dit weekend de hele tijd af :argue

origineel gepost door Xperience

heey ;) nee ik neem niet dezelfde als bas die is irritant haha :jerry

En bedankt hè jongens :hmmz :swear

ik vind het ook echt balen. maar hij is terug geschakeld dus staat nu minder gevoelig :angel en heb nog geen last gehad.

maarja... zal je zien gaat ie dit weekend de hele tijd af :argue

Haha!

Nou, ben benieuwd! :thumbup

Hopen dat het goed blijft nu!

Terug
Naar boven