• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ik denk laat ik maar weer eens een fototje plaatsen ben druk bezig met schuren

Foto-SOD6AOAK.jpg

en van de verzekering nog verder niets gehoord ze zijn het aan het uitzoeken

niet dat er veel uit te zoeken valt met haar vervalsing

en dat is een best auto alarmpje wat erin zit :)

Succes met schuren :D

En ik heb een Alarm aangeschaft, volgende week woensdag wordt het erin gebouwd, het is een Camco alarm systeem niet heel bijzonder ofzo, maar hij gaat af wanneer het moet :P

@vincettor: dat gaat de goede kant op met schuren :jerry

wel balen dat die verzekering zolang duurt zeg:hmmz

@Erwin: wat heeft het gekost? watvoor fase is het? nu maar hopen dat het alleen afgaat als het moet ;)

Haha ja idd, enne kost 300 euro totaal inc inbouwen, geen idee watvoor klasse het is :hmmz zal ik ff vragen

dat camco geval had ik ook in mn oude corsa

met zo een afstandsbediening 1kmbereik

nou dat is dus maar 200 M , werkt wel leuk dat je afstands bediening gaat piepen en trillen etc

werd er goed wakker van , ging mn alarm af door de omweer :P moest ik weer me bed uit want als je hem uitzet op afstand moet je wel naar de auto gelopen zijn deur open en weer dicht anders gaat dat kreng weer af na paar minuten hehe

als goed is heeft de nieuwe versie ervan een auto oplader erbij voor de afstands bediening te laden , ik kocht me een ongeluk aan batterijen elke keer hij vrat ze als ware op

al met al was het een prima alarm systeempje voor dat geld

ik heb nu een alarm liggen weet even het merk zo 1 2 3 niet maar dat werkt via mn telefoon

starten afluisteren motor afzetten etc allemaal via me gsm en ook afstands bediening erbij natuurlijk

mooie ervan is als het echt goed werkt wat ik aan neem van wel dat je telefoontje elke ... seconden of minuten naar zo een zendmast verbinding maakt dus dan weet de telefoon maatschappij waar je autotje zich op dat moment bevindt stel hijs gejat

nood batterij werkt 6 dagen ofzoiets

en wat leuk is dat je op afstand hem op panic alarm ofzoiets kan zetten dan valt je motor uit en ramen/deuren sluiten

lekker als je op de snelweg rijd als dief zijnde :P

en lekker zitten schuren weer vandaag na mn werk, bloedende vingertjes aan toe

morgen een likje nieuwe blanke lak erop

Foto-DVRDLEXN.jpg

Foto-DWDFKN38.jpg

:thumbup

Je bent weer lekker bezig geweest Vincent!

Vooral lekker foto's blijven posten :) Altijd leuk!

Ben ook wel benieuwd nu naar je eind resultaat straks :D Hopelijk dan ook eens in het echt te spotten! :)

haha je had de mensen moeten zien kijken,

ging vandaag even naar de autowas straat die zooi eraf spoelen

kwamen er allemaal mensen naar me toe, is dat normaal

wat is dat ?

hoe heb je dat gemaakt etc etc :P

en de blikken van mensen haha reed er bijna 1 met een les vrachtwagen tegen iets aan die zat te kijken :P

maar goed heb t vandaag dus even gedaan

zoals je op die foto kan zien heb ik iets te fanatiek de motorkap geschuurd op bepaalde plekken de metallic wat ik erop gespoten had door geschuurd

geprobeerd te herstellen maar helaas, dus moet dat even herstellen volgende week ofzo

nieuw potje zwart halen opnieuw spuiten metallic aanbrengen en klaar is die

hijs mooi strak geworden en amper stof :)

ik zal zodra mn collega terug is van vakantie even vragen of die zn o zo professionele en weet ik wat dan ook camera mee neemt

hij zit dat ding de hemel in te prijzen dus moeten we dat maar eens testen

misschien dat je met die camera goed de metallic enzo ziet dit is maar met mn telefoon gemaakt

hier een paar fototjes van mn vorderingen

Foto-DWDFKN38.jpg

Foto-S3HJTA3P.jpg

Foto-ZTZZUOL3.jpg

Foto-EKWFXYUX.jpg

Foto-3GNSPBYO.jpg

Foto-YMMZ3UOW.jpg

Foto-XHJGESPW.jpg

Foto-FASFNXMQ.jpg

Foto-ZGCFQ7WO.jpg

Foto-YELVOIF7.jpg

Foto-STCQLG87.jpg

Foto-CFRI8TJ6.jpg

Foto-KBV7KFPV.jpg

Foto-7FOXMM3B.jpg

Foto-LK4LOPX7.jpg

Foto-BG8KSNSD.jpg

zo nu is t wel genoeg fototjes denk ik zomaar

de laatste paar die ik in t buitenlicht gemaakt heb

het ziet er vertekend uit op de foto de metallic deeltjes maar als je hem ziet staan in de zon ziet het er erg netjes uit

Foto-VOZNJYB3.jpg

Foto-DT4ZMHJZ.jpg

Foto-G7KQOLXC.jpg

Zoo, ziet er weer goed uit Vincent! :thumbup

Prima werk! Zie je maybe wel eens op een meeting ofzo, zal hem dan eens in het echt bekijken!

Erg handig dat je het allemaal zelf kan doen :) en de ruimte ervoor hebt.

Je stemming is alleen nu niet meer fietsen he ;-)

haha idd niet meer fietsen nee

zal wel een X aanpassen

maar ik ben niet zo van de meetingen etc

ga dr eigenlijk nooit heen heb er niet echt iets te zoeken ben vaak na paar minuten al erop uitgekeken:o

nee is idd lichter van kleur, zitten meer metallic deeltjes in

maar die moet ik even opnieuw zwart spuiten en dan die metallic aanbrengen zodat het allemaal t zelfde word

was met schuren iets door de oude metallic laag heen gegaan , dus ik probeerde het te herstellen met rond straal metallic op die donkere plekken te spuiten

pakte alleen niet zo uit als ik hoopte maar een motorkapje spuiten is 20 minuten werk

even de oven in en klaar

aha. opzich heeft het nu ook wel wat :D

maarruh... heb je een spuitcabine? of werk je bij een spuiter? lijkt me niet dat je het in je schuur aan het doen bent toch????

haha nee ik werk in een spuiterij

is alleen geen auto spuiterij

ben ook geen auto spuiter dus voor mijn doen is ie best aardig gelukt

ik wilde hem eerst naar een spuitcabine brengen vanwege het stof dat ik m echt stofvrij kan krijgen

maar dr zit nu ook amper stof op in de cabine op mn werk gedaan

ben er zelf tevreden mee en t kost me 150 a 200 minder

kost me nu een taartje even me auto opnieuw in de blankelak zetten hehe :afro

Terug
Naar boven