• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Famous

Ik ga denk ik binnenkort toch maar eigenwijs doen en met de veerpoot aan de gang ....gewoon krikje drbij en beetje achterstevoren bidden denk ik :jerry :P

Je kan de auto wel gewoon staan laten want je veerpoot hoeft er niet voor onderuit.

Als je de kapjes van boven loshaalt en je houdt druk op de wielen (dus zonder krik) dan kan de veerpoot nergens heen en leg je zo die brug erover heen:thumbup

origineel gepost door Friebel

Heey paul, jij heb wel verstand van velgen beetje toch? past dit zonder aanlopen..

ET waarde is 30 en 205/40/17 80H 7,5 J

Aha ik heb wel door welke velgjes jij op het oog had:D Heb ik ook voor gekeken maar hadden mij teveel schade. Volgens mij moeten ze wel gaan passen, randje beetje wegdremelen, misschien wielrandjes wat uitkloppen.

Kijk anders hier eens echt harde piemel werk deze Corsa:wubKLIK

Deze heeft ook nog bredere randen achter

haha goed gezien ;) maar wielranden uitkloppen enzo hoeft van mij niet zo, ik zoek gestaag door.. ik heb lenso bsx gezien met donker hart vond ik ook wel wat hebben.. en is maar 7j dacht ik, enne die corsa c ken ik al idd ccuk zit die ook regelmatig, super mooi ding in mijn ogen de mooiste die er is.. interieur is ook mega vet rood leer alles zowat..

We zijn met de 'nieuwe' Corsa C van m'n vriendin naar Zuid-Frankrijk op vakantie geweest. Uiteraard zonder enige problemen! :thumbup

Natuurlijk even snel wat foto's geschoten tussen de bergen:

P8290149.jpg

P8290150.jpg

P8290151.jpg

P8290152.jpg

P8290153.jpg

Dankjewel.

Zou niet weten wat voor spoiler het is, zat er al op toen m'n vriendin de Corsa kocht.

Is wel mooi inderdaad.

Dat zijn toch de originele 3d lampen? Bij de dealert zijn die echt te duur, waren dacht ik rond de 300-400 per stuk. Maar kan het ook verkeerd hebben.

Zijn inderdaad gewoon de originele lampen.

Hoe dat allemaal zit weet ik niet.

Bij deze Corsa zit er ook after market xenon verlichting in (aanrader!:D), netjes weggewerkt onder de bumper dus je ziet er niks van in de motorruimte! :thumbup

Volgende week een update van mijn Corsa ;), hoop dan het volgende aangepast te hebben:

Nieuwe koplampen (angel eyes)

Mistlampen voor

Flitsers in de mistlampen voor :agent (sorry vindt flitsers gewoon super vet:P)

Ik heb ook een 2de stootstrip van de voorbumper besteld om wat uit te proberen met spuiten, als het me bevalt ga ik de stootstrips op de bumpers spuiten (4 maal) en de strips rond de wielkasten:D, iemand nog advies daar over?

Misschien beetje offtopic: Ik heb wat mensen toegvoegd op MSN, mijn msn: jrstaal AT hotmail DOT com, voel je vrij om mij toe te voegen:angel

origineel gepost door vincenttor

ziet er netjes uit

zo een spoilertje staat op martkplaats ook gister nog gezien

kost 80 euro:swear

klopt dat is nog goedkoop in de autostyle magezine vragen ze er al over de 100euro voor (ongespoten)

Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuwe of goede tweedehandse einddemper kan kopen voor de Corsa C? Gewoon een niet te groot enkel sierstukje.

origineel gepost door Titanium

Ik ben aan het kijken naar leuke velgen. Iemand een idee? Heb eindelijk weer eens wat geld beschikbaar:P.

kijk op de site van velgenland die hebben wel meestal mooie velgen en goede prijzen

origineel gepost door Jorizimo

Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuwe of goede tweedehandse einddemper kan kopen voor de Corsa C? Gewoon een niet te groot enkel sierstukje.

Ik heb er een pasklare einddemper onder van Novus, dat zat er zo onder en staat nog netjes ook! Kijk ff op nlpower.com :vertag

Heb gisteren nog wat kleine mods aan me Corsa uitgevoerd.

Heb de mistachterlichten geblindeerd met folie van de halfords voor 8 euro en ik moet zeggen ik ben zeer tevreden king:.

Hier het eindresultaat:

3.JPG

6.JPG

7.JPG

Mistlamp is nog steeds rood als hij aanstaat.

1.JPG

En reflecteert ook nog gewoon.

4.JPG

Ik heb gekozen voor folie omdat ik dat er weer makkelijk af kan halen stel de APK doet moeilijk en ik vind het er best strak uit zien.

En heb Irmscher flatblades gehaald en daar ben ik ook zeer blij mee, me ruiten worden schoner dan ooit :wors (met regen dan)

5.JPG

En nog even een foto van voren die er binnenkort anders uit zal zien :)

2.JPG

Terug
Naar boven