• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

Ik zit te twijfelen tussen oz superturismo of orginele gsi velgen. Denk dat het superturismo's worden. Alleen ff goede voor een goede prijs vinden.

die oz superturismo zijn vet

Maar wit:hmmz dat staat volgens mij niet zo mooi op een metalic grijze wagen...persoonlijk vindt ik het op zwart wel staan, maar je heb natuurlijk ook die andere kleur nog die staan er wel mooi onder

Nee, ik denk dat ik gewoon antreciete neem. Mijn auto is donkergrijs, dus dan past het er beter bij.

Maar eerst de ramen blinderen, dan volgende maand de velgen.

origineel gepost door Titanium

Ik zit te twijfelen tussen oz superturismo of orginele gsi velgen. Denk dat het superturismo's worden. Alleen ff goede voor een goede prijs vinden.

Orginele GSI velgn nemen en die zwart laten spuiten staat echt te vet:thumbup

origineel gepost door Friebel

weet jij al wat je wilt erwin? :P

Zo nouw vandaag niet de letters eraf kunnen halen..het ging weer eens regenen

maar nog net wel me auto kunnen wassen en met kleur wax kunnen poetsen, ziet er echt heel mooi uit alle kleine krasjes weggewerkt net een spiegeltje nu :P

DSC03999.jpg

DSC04000.jpg

DSC03997.jpg

resultaat

DSC04007.jpg

DSC04005.jpg

DSC04004.jpg

En na dat ff al me kunstof onderdelen zwart gemaakt,geen foto van want toen begont het te plensen

haha jah he:angel

net ff naar tankstation gereden heel de wagen gestofzuigt en gecleand van binnen dus dat is ook weer frisssss....en volgende week hopen dat het wel droog blijft

zozo had je een schoonmaak bui ofzo? :P hahahaha

hoop voor je dat het volgende week droog is. en dat het lukt met je lettertjes :thumbup

origineel gepost door MisterGSi

origineel gepost door Friebel

weet jij al wat je wilt erwin? :P

Geen idee echt vervelend :D

@Aydee ziet er netjes uit pwik :thumbup

hij heeft weer wat te zeiken hoor :o

hahahaha:P

hey wie gaat er naar de meeting in amersfoort op 12 oktober? ik ga er wel naartoe :jerry

Terug
Naar boven