• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door MisterGSi

zijn nog niet klaar hoor, maar ff gekeken hoe het stond :P

SP_A0854.jpg

zo begint het ergens op te lijken, toch veel mooier dan die lange :angel

@alex: jawel he? :D

heb vandaag nog ff helemeel me auto gewassen, na drie weken niks doen :angel, en het resultaat is wel redelijk vind ik:P

hier wat foto's :kewlpics

SP_A0860.jpg

SP_A0858.jpg

de portier

SP_A0859.jpg

auto van pa ;)

SP_A0861.jpg

de moterkap (de weerspiegeling is scherper dan het echt :P)

SP_A0856.jpg

glimmende bandjes

SP_A0863.jpg

SEXY SEXY:agent

zou ook wel me strips eraf willen hebben. maar zo gevaarlijk met al die auto's die de deuren open meppen naast die van mij

ziet er goed uit bas :thumbup;)

En ik vond het wel een leuk bericht zo bij de 1000e post, maar ik ben wezen kijken voor een subara impreza 2.0 gt turbo 211 pk.. wil wat groters eigelijk en toch iets snellers :P

origineel gepost door Friebel

En ik vond het wel een leuk bericht zo bij de 1000e post, maar ik ben wezen kijken voor een subara impreza 2.0 gt turbo 211 pk.. wil wat groters eigelijk en toch iets snellers :P

damnzz dat is zeker een snelle:P

wat had je nu ook al weer? een 1.2 togg

ik neem je onderdelen wel over :jerry

ik heb een 1.2 16v ja.. maar ik weet het nog niet zeker hoor.. ik kreeg namelijk erg weinig terug voor me corsa..

origineel gepost door PORE

Originally posted by Titanium

Netjes:)

Welke maat velgen heb je??

btw mistergsi; ik kom uit hoofddorp

zijn 9 j x 16 inch met 215/35 bandjes

En wat voor ET? Heb je ook 9J voor dan?:o

Originally posted by CorsaKris

Originally posted by Titanium

Netjes:)

Welke maat velgen heb je??

btw mistergsi; ik kom uit hoofddorp

zijn 9 j x 16 inch met 215/35 bandjes

En wat voor ET? Heb je ook 9J voor dan?:o

9j rondom idd en et weet ik niet, rond de 21 denk ik zijn afgedraaid en komen van een golf 2 met airride vandaar afgedraaid. Heb nu achter nog een spoorverbreder van 5 mm en voor 3 mm anders kwamen de spaken tegen mijn remklauw.

Zou er iemand zo aardig voor mij willen zijn en een foto willen maken van de zekeringen box? Het is namelijk zo ik heb geen flauw idee waar ik de relay van de mistlampen voor moet plaatsten. Het gaat er dus om een corsa met mistlampen voor.

origineel gepost door Friebel

thnx man.

zozo... een impreza? die zijn ook niet verkeerd. zou wel jammer zijn man. :cry

maar als je iets groters en snellers wilt, er zijn toch genoeg OPC's te koop? :P

4500 euro is wel weinig eigenlijk :hmmz

Heb nu achter nog een spoorverbreder van 5 mm en voor 3 mm anders kwamen de spaken tegen mijn remklauw.

:wors Heb je verder ook nog wat aangepast? Het blijft nog steeds een van de mooiere C's:thumbup

Originally posted by CorsaKris

Heb nu achter nog een spoorverbreder van 5 mm en voor 3 mm anders kwamen de spaken tegen mijn remklauw.

:wors Heb je verder ook nog wat aangepast? Het blijft nog steeds een van de mooiere C's:thumbup

ja setje veerwegbegrenzers achter anders liep het wel aan en zelfs met een kw v2 set op zijn hardts :D

nog maar een fototje van de voorkant, waar dit topic oorspronkelijk voor bedoeld was :vertag:jerry

Corsa-1.jpg

nice ,

krijg jij nou ook vaak van die vragen wat voor auto het is ??

ik stond vandaag op een meeting en ik heb toch menigmaal moeten vertellen dat het een opel corsa C was wat er stond :P:jerry

origineel gepost door Titanium

Eindelijk, geblindeerd. Resultaat mag er wezen vind ik:

Corsaerik.jpg

ziet er goed uit gozer:D

ik heb slecht nieuws,moet me achterraam opnieuw laten doenGRRR had vrijdag een tv opgehaald en precies die punt zat tegen me raam aan en nu is er een stukje vanaf en een groote streep op het folie:fy1

Terug
Naar boven