• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

origineel gepost door Friebel

ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

heyy erwin ben je er ook nog :D

lang niks van je gehoord

denk dat het je schakel meganisme is was bij mij ook naar zn klote

idd schakel mechanisme , is door opel in plastic uitgevoerd en dat hadden ze dus nooit moeten doen :P

bij de dealer is een schakelmechanisme van metaal te krijgen waarmee het euvel verholpen is , mogelijk is er op de sloop ook nog wat te vinden .

ik moet het mechanisme ook nog vervangen bij die van mij :angel

ja doe maar snel dan haha want ineens wordt het heel erg bij mij :( kan pas volgende week vrijdag geholpen worden.. wat kost zoiets ongeveer bij de opel? totaal kosten?

Dat is een heel duur geintje. Dacht dat het ong 250 euro kostte. Mijne hebben ze dus aangepast. Ze hebben er hier en daar wat aan weggeslepen.

als ik me niet vergis kost het mechanisme 84,50 euro is alleen even de vraag of je het zelf kunt vervangen of niet .

schijnt niet eens zo moeilijk te zijn als je alles maar goed borgt dan schijnt het plug en play te zijn .

Ik ga het zelf binnenkort ook vervangen en wel bij de dealer op de brug :thumbup

mocht de brug wel een zaterdagochtend lenen en bijkomend voordeel is dat er een monteur aanwezig is op zaterdag , dus als ik er niet uit kom kan ik altijd hem even vragen .

ik pak dan meteen mijn aandrijfashoesklemmen ( scrabble :P) ook mee , ook corsa C kwaal , die zijn van aluminium en beginnen te scheuren :mad:

ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

Hey erwin jij ook nog hier?

hoe gaat het met je huisje?

waar ben je al die tijd nou man? :wtf

wij zitten vooral hier http://corsac.messageboard.nl

mzzl bas

hey mister gsi dit zijn wat oudere foto's !!!

heb inmiddels dezent velgen eronder zitten en angel eyes erop... maar door het slechte weer hier heb ik geen zin gehad om nieuwe foto's temaken:hmmz maar deze zullen zeer snel volgen!!!

groetjes corsalisious

100_0979.jpg

denieuweacherlichten.jpg

ja doe maar snel dan haha want ineens wordt het heel erg bij mij :( kan pas volgende week vrijdag geholpen worden.. wat kost zoiets ongeveer bij de opel? totaal kosten?

Bij mijn C GSItje kost het totaal 290 of 295 euro bij de Opel dealer

@MisterGSi: Nee heb helaas niets meer gehoord over mijn C... 2.2 rijd echt heerlijk, ben nog steeds erg happy met mn auto :wub

Maar als ik het geld had zou ik echt een C gsitje erbij willen!

Ja Astra G's rijden ook echt super. maar is die 2.2 niet ontzettend duur in verbruik?

Nog een C erbij? toemaar :P

heb je ons nieuwe forum al eens gezien? staan ook een paar hele dikke C's op :jerry

greetz bas

tankinhoud 52 liter, als je normaal 120 a 130 op snelweg rijd ie 1 op 10, dus na 500 km is ie leeg, en als je ook nog een beetje in de stad rijd 1 op 8 is ie natuurlijk sneller leeg. Maar zij is al het brandstof wel waard, is fun om in te rijden, anders ging ik wel voor een Toyota Aygo :D

Nee nee ALS ik het geld zou hebben dan zou ik graag een Corsa C erbij willen.

Ff rondkijken op de nieuwe forum het is rustig hier op mn werk :D

@Njoy_Corsa: Jou Corsa krijgt echt een dikke 10 van mij prachtige bak :thumbup

Gr Berk

Dit is de enige foto die ik heb op dit moment ( inclusief paal in het midden) echt heel fout. :P

In tegenstelling tot mijn vorige opel ( astra coupe ) is dit exemplaar echt helemaal standaart, maar heeft nog wel een achterspoilertje wat niet op de foto te zien is :P

IMG_2658.jpg

origineel gepost door MisterGSi

van een astra coupe naar corsa, blijf toch wennen hoor :P

(p.s. staat een nette M3 naast zeg.)

De opel corsa is voor woon-werk verkeer en bij heel slecht winterweer.

De m3 is namelijk ook nog van mij en die is voor het ruigere werk :D

Terug
Naar boven