• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

ze zijn binnen!!!!

SP_A0977.jpg

SP_A0979.jpg

SP_A0980.jpg

SP_A0981.jpg

SP_A0982.jpg

nu nog ff kijken of een vried van een vriend van me snel tijd heeft om ze ff iets aan te passen :D en dan kunnen ze gespoten worden :D

origineel gepost door MisterGSi

origineel gepost door Friebel

ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

Hey erwin jij ook nog hier?

hoe gaat het met je huisje?

waar ben je al die tijd nou man? :wtf

wij zitten vooral hier http://corsac.messageboard.nl

mzzl bas

Pwik ik ben hier zelden, met huisje gaat goed woon er nu al een tijdje en bevalt super, ik doe ook niks meer aan me auto vandaar dat ik niet meer zovaak kom hier.. en een vriendin en vrienden en een xbox waar ik het druk mee heb haha en andere forum trekt me niet zo man, maar mooi setje bumpers, wanneer spuiten??

LAters pwik

origineel gepost door MisterGSi

ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

Hey erwin jij ook nog hier?

hoe gaat het met je huisje?

waar ben je al die tijd nou man? :wtf

wij zitten vooral hier http://corsac.messageboard.nl

mzzl bas

Pwik ik ben hier zelden, met huisje gaat goed woon er nu al een tijdje en bevalt super, ik doe ook niks meer aan me auto vandaar dat ik niet meer zovaak kom hier.. en een vriendin en vrienden en een xbox waar ik het druk mee heb haha en andere forum trekt me niet zo man, maar mooi setje bumpers, wanneer spuiten??

LAters pwik

das goed om te horen man.

geen zin meer in om je geld uit te geven aan je auto? :P

ik zit nu ook in me huisje. het is idd echt super chill :jerry

ik hoop de bumpers over 3 weken ofzo gespoten te hebben.

een vriend van me moet ff paar daagjes vrij hebben zodat we de voorbumper kunnen poli-esteren. en dan naar de spuiter brengen.

laterz gap :thumbup

net ding

nog planner of blijft die gewoon standaart?

interieur niet echt me smaak maar wel weer es wat anders dan al die donkere kleuren

nette enjoy.

kleur van de bekleding is niet helemaal mijn smaak. vind het net teveel oranje achtigs.

veel veilige km's toegewensd.

Njoy heb ik eerst ook gehad, vond het interieur altijd juist wel netjes :D

irmscher.jpg

Wielen zijn originele Njoy wielen, zie je niet zo vaak, meestal op een Meriva.

Corsa is helemaal standaard. Zal voorlopig ook wel zo blijven.

Te zijner tijd wil ik nog wel GSI of Irmscher achterlichten monteren en we denken erover om er een achterspoilertje op te zetten. Verder zal er niet veel aan gebeuren. Is toch een auto voor dagelijks vervoer.

Rij zelf een Astra waar al genoeg aan gedaan is dus deze Corsa laten we maar zo.

De mijne staat te koop op marktplaats..http://link.marktplaats.nl/232240364 reden dat ik hem ga verkopen is dat ik veel kilometer moet maken voor me werk de komende tijd en dus vaak op de snelweg zit.. en dan wil ik liever een iets grotere auto..

haha had je al een voorgevoel? ja ik heb deze nu ook alweer 2 jaar en dat is voor mijn doen echt al heel lang.. meaby A3 halen of vectra of een G.lf :o

ja ik had idd een voorgevoel. jammer man. en helemaal wat je nu wilt halen is jammer de vectra snap ik nog. maar een g... g... g.... :puke nee sorry, ik krijg het er echt niet uit.

wanneer heb je hem verkocht denk/hoop je? kom je nog wel naar die meeting van het C forum? :jerry als afsluiter van je Corsa tijdperk???? :jerry

mzzls

haha had je al een voorgevoel? ja ik heb deze nu ook alweer 2 jaar en dat is voor mijn doen echt al heel lang.. meaby A3 halen of vectra of een G.lf :o

Ow jammer man

Maar wel te begrijpen :) ga je nog wat doen met je onderdelen enzo ??

Suc6 met de verkoop

Terug
Naar boven