• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

irmscher? oke. nu nog ff een li+re-uitlaat eronder :D

vind 172.000km best veel hoor. maarja... ;)

ik ga je vast nog wel een paar keer zien dit jaar :D

Hierbij de fotos van mijn coupe.. er zit ondertussen ook alweer een embleemloze grill in :D

Opel_Astra_Erwin_002.jpg

Opel_Astra_Erwin_003.jpg

Opel_Astra_Erwin_004.jpg

Opel_Astra_Erwin_006.jpg

damn erwin, doe je goed man. ziet er echt goed uit. gaat nog wel omlaag neem ik aan :P

verder nog plannen ermee?

mijn C is onderhand ook weer terug. :jerry

Foto0132.jpg

Foto0133.jpg

Foto0136.jpg

Foto0139.jpg

Foto0140.jpg

Foto0141.jpg

Foto0144.jpg

Foto0142.jpg

ik denk dat ik hem niet ga verlagen. vind dat de wielkasten mooi gevuld zijn (zou misschien 1cm lager kunnen;)).

ik hoor wel wat jullie er van vinden :D

ik vind er niks aan...:puke

grapje! :kewlpics hij ziet er echt goed uit joh! maare, waar zijn je mistlampies gebleden?

origineel gepost door wessaa

ik vind er niks aan...:puke

grapje! :kewlpics hij ziet er echt goed uit joh! maare, waar zijn je mistlampies gebleden?

:swear

:P ja de mistlampen zijn idd weg nu. maar als er weer geld is wil ik toch wel weer mistlampen erin hebben. moet alleen ff kijken welke mooi en goed zijn

Heey bas, ja thanks ben ook erg blij met mijn coupe :D hij gaat in de toekomst denk 3 of 4 cm omlaag en dan een mooie 17 inch velg eronder, maar godver gruwelijk geworden je corsa, daar gaan wessa zijn bekers :P

origineel gepost door Friebel

Heey bas, ja thanks ben ook erg blij met mijn coupe :D hij gaat in de toekomst denk 3 of 4 cm omlaag en dan een mooie 17 inch velg eronder, maar godver gruwelijk geworden je corsa, daar gaan wessa zijn bekers :P

vriend van me heeft ook een coupé en heeft er 18" onder en verlaagd staat echt heel dik.

DSCN0539.jpg

Maar dank je wel man. ik mag toch wel hopen dat ik nu wat bekers ga winnen :D maar helaas zijn er nog wel een paar dikke C's. maar we gaan het zien :jerry

gave bodykit op je corsa c, welk merk is dat? nog nie veel gezien..

friebel, mooie coupe! ik heb nog een mooi setje 18" in de aanbieding eventueel? ;) mijn wielen staan ook mooi onder een coupe heb daar nog foto's van hoe dat staat :)

Heey bas, ja thanks ben ook erg blij met mijn coupe :D hij gaat in de toekomst denk 3 of 4 cm omlaag en dan een mooie 17 inch velg eronder, maar godver gruwelijk geworden je corsa, daar gaan wessa zijn bekers :P ach bekers..ik geef er niet zo veel om ..en ga ook niet naar meetings om bekers mee naar huis te nemen .. het is allemaal heel leuk enzo maargoed:jerry

heb nu 2 setjes "schade" bumpers hier liggen en nog wat andere stuff die aangepast gaan worden..king:

origineel gepost door alphox

gave bodykit op je corsa c, welk merk is dat? nog nie veel gezien..

friebel, mooie coupe! ik heb nog een mooi setje 18" in de aanbieding eventueel? ;) mijn wielen staan ook mooi onder een coupe heb daar nog foto's van hoe dat staat :)

Oww ik ben wel heel benieuwd hoe die velgen staan onder een coupe..

Ja is wel heel dik alleen moet wel beetje comfort hebben nog.. daarom heb ik ook de corsa weg gedaan omdat ik beetje comfort wilde hebben :P dus denk 17 inch en 3 of 4 cm omlaag het hoeft niet meer zo dik als met de corsa ;) hoeveel cm is die coupe verlaagd eigelijk best veel zo te zien?

ja je hebt gelijk. dat gezeur altijd over het verlagen :P ;)

ik durf niet te zeggen hoeveel deze omlaag is. zit een schroefset onder. ik weet wel dat ie op dit moment nog lager staat :D

Ja is wel heel dik alleen moet wel beetje comfort hebben nog.. daarom heb ik ook de corsa weg gedaan omdat ik beetje comfort wilde hebben :P dus denk 17 inch en 3 of 4 cm omlaag het hoeft niet meer zo dik als met de corsa ;) hoeveel cm is die coupe verlaagd eigelijk best veel zo te zien?

ik heb je foto's gemaild van een coupe met mijn wielen

als je 18" pakt met 225/40 band rijd het nog best comfortabel hoor :)

@ basHaha ja iedereen heeft het liefst gelijk tot de grond maar dat hoeft van mij niet, paar cm is genoeg.. kijk jouw auto nu dat is gewoon prima ik zou die ook niet meer gaan verlagen echt heel prima zo :thumbup

Ik ga de fotos nu bekijken alvast bedankt man :thumbup

Terug
Naar boven