• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa C

@Erwin: ja precies. tuurlijk is het het mooist enzo. maar het is gewoon totaal niet praktisch meer voor me. dan maar wat hoger staan en dat sommige mensen zeuren ;) als dat ik elke keer me bumpers eraf rijd als ik me straat in kom :P

Foto-GCCFSABE.jpg

Foto-SOI7KZ7U.jpg

mijne eens goed in de was gezet:wub

origineel gepost door alphox

ziet er goed uit, die voorlip paste die een beetje goed? heb je die bij nlpower vandaan?

ja idd van nlpower

paste egt goed geen probl ermee

moest er wel 3wkn op wachten was wel echt waardeloos

en heb um nu bijna een jaar erop en vind um nog steeds echt netjuhs

nou ik heb het voor elkaar hoor :argue ga naar de winkel een paar kratjes volwassen appelsap halen:wub

kom ik terug... achterbumper in elkaar gereden! :hmmz :thumbdown en natuurlijk geen briefje erbij!!!

schadeformulier ingevuld..en nu afwachten wat er gaat gebeuren.....ZUCHT :mad:

Godver nu al verrot lekker zuinig op me ex auto ;) nee man echt bout tering herders zijn het echt ik zag vannochtend ook alweer een kras op me achterbumpert :(

origineel gepost door R.Frankhuisen

wat een klerelijers... :thumbdown

heb je rechtsbijstand?? dan kan je volgens mij alles terug vragen!

suc6 iig corsa is allrisk verzekerd met alles er op en eraan:P dus ook rechtsbijstand etc. :jerry , hopelijk word ik er alleen maar beter van natuurlijk, en word de bumper gelijk een project. en gelijk de voorbumper maar ff opnieuw laten spuiten :angel

net alsof altijd voordelig om via de verzekering te kunnen claimen..

rechtsbijstand en terugvragen? via wat zou de rechtsbijstand geld moeten terugvragen?

ik heb niet gelezen dat er een tegenpartij is :hmmz

zo niet iedereen hoeft te weten dat ik in een corsa rijd en ze hoeven ook niet te zien dat het een gsi is , dus weg met die logo's :P:P:P:P

Foto-EJBWE6HB.jpg

Foto-NMBMJTL8.jpg

Foto-74BSPFSF.jpg

Foto-EJBWE6HB.jpg

oh ja dat biertje stond erbij voor het geval ik oververhit mocht raken van het harde werken om die lijmresten weg te krijgen :P

Sommigen vinden het op de weg niet grappig als ze niet zien wat het is :P .

Bij mij ook . Rij mooi rustig aan , komt er zo'n SJonnie figuur achter mij te knipperen met de lampen .

Heb ik vrij baan voor mij , druk ik het gaspedaal wat naar beneden , en weg is Sjonnie :jerry

hoi,

Heb opel corsatje gekocht in spanje Canarische eilanden.

Toen ik het teste had ik geen problemen.

Nu 10 dagen later,

1// valt de motor steeds uit eens deze opgewarmt is. Beter gezegd als ik aan de hoek van de straat kom, los mijn gaspedaal en druk de koppelingspedaal in, dan gaat de toerenteller tot nul en valt hij stil, ik herhaal enkel als de motor warm is. Als de motor koud is blijft hij op 1000 toeren of meer. Wat kan het probleem hier zijn? Goedkope oplossing?

2// De versnellingsbak... Soms moet ik de pook induwen om deze in eerste versnelling te krijgen. Dan krijg ik hem niet in achteruit. en zitten de 3e en 4e versnelling op plaats van 1 en 2. Rare is dat dit niet steeds het geval is, soms is alles in orde. Kan dit goedkoop opgelost worden?

3// Verder staat mijn benzine meter op nul en brand het lampje ook als hij volledig vol is. Wat kan ik daaraan veranderen.

4// Graag zou ik mijn koelwater en olie eens verversen, waar kan ik daarvoor instructies vinden?

5// en lucht en benzinefilters vervangen??

ALvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten uit Fuerteventura,

Nick Vanoutryve.

origineel gepost door crossagekoh ja dat biertje stond erbij voor het geval ik oververhit mocht raken van het harde werken om die lijmresten weg te krijgen :P

hahahahahahahahaha :jerry

staat stukke beter dit. heb je de logo's op de deuren er ook afgehaald?

origineel gepost door moonseed69

hoi,

Heb opel corsatje gekocht in spanje Canarische eilanden.

Toen ik het teste had ik geen problemen.

Nu 10 dagen later,

1// valt de motor steeds uit eens deze opgewarmt is. Beter gezegd als ik aan de hoek van de straat kom, los mijn gaspedaal en druk de koppelingspedaal in, dan gaat de toerenteller tot nul en valt hij stil, ik herhaal enkel als de motor warm is. Als de motor koud is blijft hij op 1000 toeren of meer. Wat kan het probleem hier zijn? Goedkope oplossing?

2// De versnellingsbak... Soms moet ik de pook induwen om deze in eerste versnelling te krijgen. Dan krijg ik hem niet in achteruit. en zitten de 3e en 4e versnelling op plaats van 1 en 2. Rare is dat dit niet steeds het geval is, soms is alles in orde. Kan dit goedkoop opgelost worden?

3// Verder staat mijn benzine meter op nul en brand het lampje ook als hij volledig vol is. Wat kan ik daaraan veranderen.

4// Graag zou ik mijn koelwater en olie eens verversen, waar kan ik daarvoor instructies vinden?

5// en lucht en benzinefilters vervangen??

ALvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten uit Fuerteventura,

Nick Vanoutryve.

Nieuwe corsa kopen :jerry:agent

nou ik heb bericht terug van de verzekering, wat een .....lijers :argue

ik krijg dus niks vergoed omdat "ik die schade zelf heb kunnen aanrichten"

als ik het wel vergoed wil krijgen kost het me eigen risico, 135 euro, en 2 jaar lang elke maand 12 euro meer bij me premie op :swear

ik baal hier vlink van..en laat het hier niet bij zitten, tenslotte is de corsa allrisk verzekerd met alles wat er je er nog is los bij kan kopen, ben dus ook verzekerd voor bumpers die niet orgineel op de auto zitten..

volgens mij kan je net zo goed je auto niet verzekeren:jerry

Terug
Naar boven