• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

hier een paar foto's van de corsa waar ik mee bezig ben,

ik ga m helemaal strippen en nieuw opbouwen,kooi erin e.d. en een heel snel blok erin:angel:thumbup

DSCF0367.jpg

DSCF0372.jpg

DSCF0371.jpg

veel succes allemaal:cool:

@sw16v je gaat hem zeker op de strip zien als ie helemaal klaar is dat gaat helemaal goed komen ik heb alles al liggen voor die auto, en als ik tijd over heb met me mattig project werk ik aan de corsa.

jij hebt zeker ook op assen gereden???:):P

veel succes verders.:thumbup

groeten nick:cool:

Origineel gepost door castanhas_15td

thanks for your opinions!! there aren't to much 5door corsas indeed! and that's a good thing for who has one!:P

AKEEMKING-> that engine...i keep dreaming with it... maybe some time...maybe never...:hmmz

SW16V->i've already been watching your corsa, and loved it too!keep the good work... my engine for now it's a T4EC1 izusu 1.5TD and his power can be very mutch more inproved...:angel but if i had to change the type of engine it certainly would be for a C20LET:thumbup

here's some updated photos from this monday, when i was leaving home to school, with the sunrising:)

Nice corsa! :thumbup 5doors power! :jerry

Origineel gepost door CorsaKris

Hoeveel 5 deurs Corsa's zijn er op het forum?:wtf

Niet veel.

Ik, mantamartin en laatst nog nieuwe b erbij. Dus dat zijn 3 b's :P

Origineel gepost door Airwave

Origineel gepost door CorsaKris

Hoeveel 5 deurs Corsa's zijn er op het forum?:wtf

Niet veel.

Ik, mantamartin en laatst nog nieuwe b erbij. Dus dat zijn 3 b's :P

jelle, aka corsair, maar die is hier niet vaak. das die parelmoere 5 deurs b corsa met airride. van team tovenaar.

@ lunagsi. Mooi ding, alleen de vogels vinden dat niet, gezien de schijt die ze op je moterkap achtergelaten hebben;)

Is het een 1.4?? Lijkt veel op de mijne, alleen heb ik een andere kleur. heb ook 15' Irmschervelgen en een Irmscherdakspoiler:D

Origineel gepost door lunagsi

hier mijn corsa heb hem nu ongeveer 3 weken bij aankoop zaten er al 15 inch irmscher velgen onder voor de rest standaard

veranderingen tot nu toe

gsi grille geplaatst

c2 koplampen (met dank aan paul c turbo)

recaro stoelen (ook van paul)

in de planning staat nog: remus einddemper, kn 57i kit, en een irmscher dakspoiler (al besteld)

Jeej weer een C erbijking:

Mooie Corsa is het een Sport?

Terug
Naar boven