• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

Origineel gepost door sjoerdps

nou...das wel te laag... en is geen veerpootrbrug maar stabistang

eerder asfalt schraper....

ik zou er niet mee durven rijden

doe der gewoon een veerpootbrug op de veerpoten, en trekstangen van gsi onder.

ik heb m ook liggen, moet m er enkel nog eens onder hangen. zal indd vaak schuren..

Op deze foto lijkt ie wel erg laag hoor, raak em ook weleens maar heb er nog niet echt last van gehad. En haal em er ook niet onder vandaan want het rijd echt veel beter met die stang eronder.

Op deze foto zie je dat ik nog wel wat ruimte over heb. 3cm ofzo ;)

4dq37le.jpg

ach ik heb toch nog die cupra lip op de voorbumper, dus dan schraap ik eerst plastic en dan metaal en dan de kat nog eens:D

Ik heb ook zon veerpootbrugje voor onder de auto, ik hem hem nog niet geplaatst..ik dacht dat ie over de uitlaat ging:sleeping:wtf

heb ik ook geprobeerd maar dat past niet. weet niet hoe laag je corsa is, maar die van mij staat natuurlijk wel redelijk laag. als de 16v er in hangt bij mij ga ik eens kijken of ik er zelf 1 kan maken die boven de uitlaat langs loopt

nou, heb m gezien by een corsa 16, maar die liep t zelfde hoor.

@Youri. de cupra lip gaat ook weg, zodra de corsa z'n andere kleurtje krygt komt er een gsi voorbumper op, maar wil die ook iets aanpassen. om toch iets anders te zijn dan de rest ;)

hallo hier me eerste auto:wors

rode corsa b gsi uit '99 met 51.500km op teller.

corsagsi99.JPG

meer fotos komen nog,eerst eff uitzoeken hoe ik moet verkleinen

Origineel gepost door pyscho

hallo hier me eerste auto:wors

rode corsa b gsi uit '99 met 51.500km op teller.

corsagsi99.JPG

meer fotos komen nog,eerst eff uitzoeken hoe ik moet verkleinen

de foto's verkleinen kan je doen doormiddel van de img tags...

[img=640x480.][/img.]

nette auto overigens... veel veilige kilometers ermee:)

Nette auto's allemaal hoor. Thunder jij hebt ook strakke velgjes. Misschien dat ik eens voor die GSI velgen ga kijken. Heeft iemand misschien een adresje waar ik originele opel velgen kan kopen. (Voor die GSI's weet ik het wel, maar ik wil eigenlijk iets meer opties).

Alvast bedankt!

Stijn:agent:agent:thumbup

Origineel gepost door youri_corsa_gsi

Mijn A Corsa'tje, moet nog veel aan gebeuren moeten nog wat dingen gespoten worden. Is een 1.2 uit '93 wielen zijn van een Calibra 16v en een schroefsetje van V-maxx.

4hvvmuc.jpg

47dht8k.jpg

veerpootbrug eronder ;)

2emlq9k.jpg

hoe laag heb je dat v-maxx setje dan staan?? want dit is volgensmij wel erg laag:hmmz

lager kan die ook niet volgens mij, achter staat ie net zo hoog als die van mayhem en die heeft een 60-60 setje van v-maxx. en voor staat ie net iets lager, 1cm ofzo

achter staat indd redelijk gelijk zoals de mijne stond op de 15" calibra velgen. voor had ik een 2 cm tussen t scherm en de bovenkant van de band.

en stiekem gezegt vind ik mijne eigelijk nog te hoog..

Origineel gepost door Titanium

Irmscher heeft ook hele mooie velgen! Heb zelf ook een setje:agent

Oke want ik wil er ongeveer 600 eu aan uitgeven inclusief banden, is dat een beetje haalbaar?? Misschien 2nd hand velgjes??? Op marktplaats staat iig niet zo veel goeds.

Stijn

Terug
Naar boven