• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door Bart Hoedemaker

mooi a tje freek , zo te zien wordt ie wel langzaam opgegeten door moeder natuur.... word jij niet is op gegeten door moeder natuur bart altijd dat negatieve gedoe van je dat jij nu zo over dreven hoge prijs voorje calibra vraagt moetje zelf weten maar jij hebt ook een opel

afb0176.jpg

Zo even moedernatuur met dr sneeuw en de gemeente's strooizout eraf gespoeld en in de Hotwax!! (Makkelijk en nodig bij de oudere generatie's opel.)

origineel gepost door freek023

origineel gepost door corsageak

hier een fototje van mijn corsa

Foto-V4FZKG4C.jpg

Knappe taartschep!:thumbup dat heet een spoiler we kraken jou corsa toch ook niet af?

origineel gepost door michiel026

Foto-V4FZKG4C.jpg

Knappe spoiler!:thumbup dat heet een spoiler we kraken jou corsa toch ook niet af?

Zo goed mede opel collegaking:

agja :D me auto heeft nu zoveel bijnamen :D ben wel wat gewent :)

taartschep, bijzet tafel, strijkplank, winkelwagen, en ga zo maar door haha.

deze spoiler is afkomstig van een corsa B die in 2007 of 2008 op 100% tuning stond :D

maar thanx voor de reactieking:

Foto-V4FZKG4C.jpg

Knappe taartschep!:thumbup dat heet een spoiler we kraken jou corsa toch ook niet af?

een forum is volgens mij nog steeds om je mening te geven..

Foto-V4FZKG4C.jpg

Knappe spoiler!:thumbup dat heet een spoiler we kraken jou corsa toch ook niet af?

Zo goed mede opel collegaking: jah dankje :P ben der ook niet een super fan van maar vind het wel wat hebben

origineel gepost door Stylo

Foto-V4FZKG4C.jpg

een forum is volgens mij nog steeds om je mening te geven.. dus jij vind afkraken je mening geven?

vond het nog subtiel gebracht dat de spoiler niet zijn smaak is

dus nee afkraken is wat overdreven.....maar das mijn mening

vind zo'n taartschep op zich niet verkeerd maar dan wel in verhouding(dikke wielen,bumpers, enz)

maar een begin is er toch?

er is nog een dikke bumperset onderweg en heb er nu 16 inch OZ velgjes onder zitten, maar die gaan plaats maken voor 14 inch borbet T velgen met een V-maxx schroefset 40/40 mm word nog is wat die auto van mij:D

er is nog een dikke bumperset onderweg en heb er nu 16 inch OZ velgjes onder zitten, maar die gaan plaats maken voor 14 inch borbet T velgen met een V-maxx schroefset 40/40 mm word nog is wat die auto van mij:D

ik zou toch lekker voor grote wielen gaan met een bumperset en zon spoiler.... 14 inch is meer voor duitse style....

maar komt er nu een v-maxx schroefset of 40/40 verlaging?....

ik zie liever een extreme auto die goed gemaakt is dan een duitse style die slecht gemaakt is :jerry

Originally posted by michiel026

origineel gepost door Dion-Corsa

wat is der aan af gemaakt dan ?

43617.jpg

zoek de verschillen:vertag das maar heel iets die booskijker van pore is mooi gemaakt ;)

dank u king:

origineel gepost door Stylo

Foto-V4FZKG4C.jpg

een forum is volgens mij nog steeds om je mening te geven.. dus jij vind afkraken je mening geven?

Wel een zeer aparte spoiler man!

origineel gepost door PORE

Originally posted by michiel026

origineel gepost door Dion-Corsa

wat is der aan af gemaakt dan ?

43617.jpg

zoek de verschillen:vertag das maar heel iets die booskijker van pore is mooi gemaakt ;)

dank u king: your welcome dude!,vind sowieso je hele corsa mooi gebouwt ;)

origineel gepost door Nova_C20xe

Ik ben het met je eens opelvssn,, Zelf hou ik meer van duitse stijl:angel

me too :angel duitse style vind ik persoonlijk ook het mooiste op een auto, daarintegen vind ik het ook niet erg om een extreme auto te zien, mits het goed afgemaakt is, en de lijnen kloppen..

Terug
Naar boven