• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

origineel gepost door opelvssn

origineel gepost door Nova_C20xe

Ik ben het met je eens opelvssn,, Zelf hou ik meer van duitse stijl:angel

me too :angel duitse style vind ik persoonlijk ook het mooiste op een auto, daarintegen vind ik het ook niet erg om een extreme auto te zien, mits het goed afgemaakt is, en de lijnen kloppen.. daar sluit ik me helemaal bij aan:thumbup amen:wors

Corsa B vs. Kadett C

844649698_5_MSzD.jpeg

Zo heb ik hem gekocht , hij was van een oud vrouwtje geweest zeiden ze :angel

20v0u2x.jpg

214s5s7.jpg

Heb van de week even deze Borbet T velgjes aangeschaft 8j/14 inch nog even mooie bandjes erop en een v-maxx schroefsetje.

Bi Xenon 8000k is ook al gemonteerd en een leuk uitlaatje van Novus

o0t5ye.jpg

2lm43k5.jpg

origineel gepost door michiel026

een forum is volgens mij nog steeds om je mening te geven.. dus jij vind afkraken je mening geven?

Als ik jou spoiler niet mooi vind mag ik dat volgens mij gewoon zeggen. Als jij dat dan toevallig als afkraken ervaart is dat volgens jouw mij, toch echt jou probleem.

origineel gepost door Ardenblue

Je kan het uit fatsoen ook gewoon voor je houden :wtf:wtf

Ik vindt jou auto ook niet mooi.....Zeg ik toch ook niet :vertag

Zal mij een worst wezen hoe jij je auto verbouwd en wat je er aan/op/mee doet:hmmz mensen hebben geen fatsoen meer tegen woordig;)

idd mening geven is 1, maar heel erg afkraken echt dat kan der bij mijn niet in, we houden allemaal van 1 merk hier, en als het je niet aan staat moetje niet meer komen, of niet reageren lijkt me,:agent

Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen maar het is niet gelukt, kan iemand mij vertellen hoe het wel moet.

Gr egje.

okee kinders.. als er afgekraakt en afgezeikt moet worden, dan roep je my maar... stelletje klotekinders.:vertag

origineel gepost door mayhem

okee kinders.. als er afgekraakt en afgezeikt moet worden, dan roep je my maar... stelletje klotekinders.:vertag

Och jee, daar heb je hem weer.. Moet jij geen auto rollen of zo? :P:jerry

Dan hierbij ook onze Corsa C GSI nog een keer met de nieuwe velgen.

Foto-OU8X67YB-D.jpg

Foto-SO6GNN3G-D.jpg

Een paar dingetjes worden er nog veranderd dit jaar, de letters gaan van de achterklep, er komt nog een K&N 57I kit op voor een leuk soundje en booskijkers.

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

^^ ja leuk alleen jmmr dat je geen foto's van de zijkant hebt zodat je de wielen ook goed ziet :D

Denk dat het dezelfde als de mijne zijn. 17 inch Twinspoke.

IMG_2512_2.jpg

Terug
Naar boven