• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

gewoon spuiten joh, mijne is ook gespoten.

ik heb me dak opgemeten, de blokmaat bepaald (gewoon weten hoeveel je er in de lengte en breedte wilt, icm de afmetingen van t dak) en dan op een dik boek (is t autostyle boek toch nog ergens goed voor) uitsnijden.

enkel het afplakken is klote, want je moet ieder hoekje met de hand afsnijden omdat er anders tape overlapt.

wel eerst wit spuiten ;)

nu heb ik het geluk/probleem dat ik t samen met een maatje deed die timmerman is, dus van hem moest en zou ieder blokje tot 2 cijfers achter de komma gelijk zijn.

Ik dacht ook afplakken en spuiten, vond het uitmeten en hoeken snijden toch wel erg lastig. Mischien omdat ik niet logisch nadacht oid, wiskunde is ook nooit mn sterkste vak geweest :P... Toen was ik het zat en ging maar gewoon plakken :D

[rquote=1893379&tid=8253&author=Orang-pinda]Mijn speelgoed Corsa.

CorsaLETT.jpg
[/rquote]

zeker het speelgoedjee...

vooral volgende week op assen:o

[rquote=1896230&tid=8253&author=david verburg]leuk dingetje man[/rquote]

Dank u

Heb hem nu 1 jaartje voor woon werk verkeer en al bijna 30.000km mee gereden met heeeel veel plezier.

als de auto vlak sta dan is tie 8cm van de grond af. t is face down ass up:p.. maar dit was een kwestie van zachtjes door douwen, en daarna de kenteken plaat weer vast schroeven:p haha

sjodeju hey !

Kom naar den haag :P rij je meteen heel je onderkant kapot whaha :P

[rquote=1896346&tid=8253&author=corsageak]hier nog ff een fototje van me corsa:D, terwijl hij vast staat op een drempel:angel

Uploaded with ImageShack.us

greetz[/rquote]

whaha ja i know, ik ben wel is met de corsa door denhaag gegaan, dat is best lastig:P evenals rotterdam. das ook niet best voor je verlaagde auto..

[rquote=1896582&tid=8253&author=Onderbroekie]sjodeju hey !

Kom naar den haag :P rij je meteen heel je onderkant kapot whaha :P

[rquote=1896346&tid=8253&author=corsageak]hier nog ff een fototje van me corsa:D, terwijl hij vast staat op een drempel:angel

Uploaded with ImageShack.us

greetz[/rquote][/rquote]

Hierbij mijn corsa 1.4si

imag0067v.jpg

imag0069l.jpg

imag0066pm.jpg

imag0058is.jpg

De interieurverlichting is helemaal rood, inclusief de kofferbak en bassbox verlichting. (is een beetje roze uitgevallen op de foto)

Terug
Naar boven