• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@ nick, haha al heull lang, helaas:( maarja bij de spar kan ik er zoiezo niet recht overheen komen. en er zijn er nog een paar waarbij dat het niet lukt omdat ik dan met de bumper, draagarmen, stabistang of carter erop klapt. maar ik heb dalijk een astra cabrio als alles goed verloopt, en die gaat niet zo laag hoor :P

maar waar woon jij dan? want die fotos komen mij bekend voor :P

greetz

Corsageak

Ambacht. Kom meestal op zondag ff in heerjansdam om mn auto te wassen bij de Texaco (goede wasboxen!!). Heb er met mijn hoogte gelukkig geen last van :D

whaha oke dan, maar daar in ambacht liggen ook mooie drempels :D haha ja ik rij meestal ook eerst naar (texaco) heet nu argos ;) indd goeie was boxen. dus daar meestal eerst met de hogedruk en schuimborstel. dan ff met een flinke vaart droog rijden, en dan ben ik altijd nog wel een uur of 5 a 6 zoet met waxen ed:P

Kleine 'update'.

Auto een keer met de hand proberen te detailen (eerste keer), en daarnaast wat nieuwe stickers :D

Done jobs:

- Gewassen

- Gekleid

- Gepolijst met de hand

- Gevoed

- Wax

Dit alles mede mogelijk gemaakt door; Monello / Poorboys / Mothers.. :D

Naar mijn idee goed gelukt, maar nu is het wel een hele nette 'rat' geworden he..

IMG_0516.JPG

IMG_0517.JPG

IMG_0520.JPG

Nou binnenkort weer wat updates..

Eerdaags komt er een foto van de auto met de surfplank erop, want die is nu mooi schoon wit en daarnaast de auto verder verlagen als de skidplate binnen en aangepast is :)

@DarkNL08; soms je de extreme dingen combineren he..

Daarnaast wilde ik even proberen wat te detailen hehe

Ik weet het, tis eigenlijk niet bedoeld om dit met een 'rat' te doen, maar ik heb een 'rat' met een twist.. :P

2 uiterste combineren levert vaak vreemde dingen op....

Dankje Rich!! :D

niet overdreven veel bij deze auto wil hem wel beetje netjes houden.. maar van voren moet hij nog iets omlaag...

en mis de raampjes ff 20 procent blinderen..

en wil een originele dak spoiler zoon laag model..

dus als er nog mensen zijn die zoon 1 hebben liggen:P

en setje voor veren max 3 cm.. hoor ik dat natuurlijk graag

Dat is wel netjes ja.

Achterruiten kun je gewoon laten blinderen.

Een GSI spoiler is een veel gevraagd item. Dat wordt zoeken en slopen bellen/mailen :)

de firma V-Maxx heeft voor een Corsa C verlagingsveren.

Kosten je nieuw 125euro. Voorzijde 40mm, achterzijde 30mm.

Zal je Corsa echt goed staan, en het is nog gewoon goed rijdbaar.

@GSI85 wrote:@PeterNoFear wrote:@GSI85 wrote:Maar nu komt het! Sinds 6 Oktober 2012 ben ik weer in het bezit van een Opel.

Het is een Corsa OPC geworden uit 2007. En ik kan maar een ding zeggen WAT EEN AUTO!! Heerlijk :D

Heb helaas nog niet echt mooie foto's kunnen maken.

CorsaOPC4.jpg

CorsaOPC3.jpg

:wors

Ik wil dat m'n pa ook zo 1 koopt, hij wil nu zelf voor de golf 5 gti gaan, k heb hem al een corsa laten zien, maar hij weet nog niks zeker...

K vind die corsa's zoooo vet!

Zeg maar tegen je vader op elke straat hoek staat een Colf V GTI, OPC is iets exclusiever king:

Hebbie opzich wel gelijk in, maar die man is ook al 51 :P

'k zal het even doorgeven :jerry

Vind, ondanks dat het vw is, de GTI ook zeker wel vet :oops:

Hierbij mijn corsa'tje ook maar ff, ben zoals sommige van jullie weten over gestapt van een A1 Tr naar een A3 hatchbak..

To do list:

Rode achterlichten (done)

Calibra wielen (done)

Schroefset

Bild:

GroteFoto-AMJZYQQD.jpg

waar heb jij dat dop gehaald dat op je achterklep zet, waar eerst je achterwisser zat??

[rquote=1898153&tid=8253&author=groenetijger]Kleine 'update'.

Auto een keer met de hand proberen te detailen (eerste keer), en daarnaast wat nieuwe stickers :D

Done jobs:

- Gewassen

- Gekleid

- Gepolijst met de hand

- Gevoed

- Wax

Dit alles mede mogelijk gemaakt door; Monello / Poorboys / Mothers.. :D

Naar mijn idee goed gelukt, maar nu is het wel een hele nette 'rat' geworden he..

IMG_0516.JPG

IMG_0517.JPG

IMG_0520.JPG

Nou binnenkort weer wat updates..

Eerdaags komt er een foto van de auto met de surfplank erop, want die is nu mooi schoon wit en daarnaast de auto verder verlagen als de skidplate binnen en aangepast is :)[/rquote]

Mijn corsa..

Gister mijn 8J verbreedde kadett gt velgjes terug gekregen van de coater.. bandjes er op gedraaid,

denk alleen dat ze weer rechtstreeks de verkoop in gaan.

GroteFoto-6NHXTZ4Y.jpg

Foto-H3YTHHFX.jpg

Foto-G3M8GTEI.jpg

GroteFoto-JH7TDONQ.jpg

Terug
Naar boven