@sylvester1 wrote:Ik kan niet lager, of iemand moet een oplossing weten voor de aandrijfasse.
Had hem nog 5cm lager, maar dat gaat echt niet. Dan komt recht voor aandrijfas tegen caroserie en knakken de kineten
Dus als iemand een oplossing heeft, om lager te gaan voor, achter kan nog wel.
Wat voor schroefset heb je? Ik heb een Weitec Hicon schroefset, maar deze heb ik nu vlak op de schokbrekers liggen en is ongeveer net zo laag. Bij mij knakt linksvoor ook een beetje, en ben nu aan het bedenken of hier niet iets op te vinden is. Ik zit te denken aan het aanpassen van de motorsteunen om het blok óf te kantelen naar voren, of in z'n geheel hoger te hangen. Voor je rechter aandrijfas kun je een zogenaamde "frame notch" doen. (ff googelen, is vrij eenvoudig als je een beetje lasskills hebt).
Meteen maar paar plaatjes van de mijne:
't is een A1 uit 1985, 1.0LS (kleinste motortje, kaalste uitvoering). Als gezegd met Weitec Hicon schroefset op z'n laagst voor, zonder stootrubbers, achter zonder stelringen en ongeveer 3 graden camber. Op 8jx14" verbreed GT staal met 175/50/14 Pirelli P6000 bandjes. Engelmann spiegels, blauwe platen, gele lichtbollen, kralen matten, toiletrolhoedje, vossenstaart. Gechopt dakrek (stond te hoog op de poten vond ik

). Sub's en versterker "ge-rat" in custommade kist bekleed met patchwork met dank aan mama.