• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

@Insanity wrote:Wil m ook mat zwart houden.

Maar als je op foto 1 kijkt zie je bij de rand bij de neus dat de lak los laat.

Heb t met gewone spuitbussen gedaan maar volgende keer ga ik is pielen met Plastdip.

Zit ook een beetje roest bij de loeftwapper dus dat ook nog verwijderen/behandelen en dan hopen dat de Plastidip het goed kan tegen houden.

Verder hier mensen eigenlijk al ervaring met de lakken van Plastidip?

Met plastidip zou ik niet doen,vriend van me heeft zen Polo helemaal gedaan en moet eerlijk zeggen,valt enorm tegen.Ik zou zeggen overtrekken met carbonfolie,zou veel mooier zijn.

Hmm interesting..

Alleen ga ik jullie niet kunnen vertellen dat ik daar mee over weg kan:oops:

En ik zit natuurlijk met die luchthapper, ik vraag me dan af of het geen lelijk effect daar zal geven.

Iemand die me zou willen helpen hierbij zou ik ook niet erg vinden:mrgreen:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Is goed spul als je het verkreukeld even met de fohn er over en is weer als nieuw

heb mijn motorkap ook gedaan en als je het warm maakt kun je het makkelijk in elke vorm krijgen en als het niet goed gaat los trekken en overnieuw proberen :thumb

Hmm naja maar eens proberen dan.

Van welke site of winkel heb jij het vandaan dan?

Ik weet namelijk niet zeker of dat Essen er wel in zit voor mij, en ik zal het toch willen proberen.

Of het nou wel of niet lukt.

Nou, dan ga ik daar maar bestellen.

Doe ik ook meteen de ramen mee en ze hebben best een aardige uitleg op de site.

Zal nog wel wat meer ervaringen opzoeken en filmpjes erover maar zal niet zoveel problemen moet opleveren denk ik.

Dat kleurtje :thumb

Ziet er netjes uit, en fijne km-stand ;)

Inderdaad middelste knop van verwarming uittrekken is achterruitverwarming,

Knop van de verlichting uittrekken is interieurlampje.

dsc0297wq.jpg

mijne hier ook maar ff dan.

afgelopen zaterdag gekocht.

een 1.4 8v van 1993 met wel 130xxx op de klok ;)

zit wel het 1 en ander aan werk aan, blanke lak laat overal (waar het nog zit dan) los.

radiateur balk zo goed als helemaal weggerot.

dus hopen dat de onderkant verder wel redelijk goed is ;)

andere radiateur balk heb ik al van de sloop gehaald.

suc50002m.jpg

suc50003v.jpg

to do..

distributie riem plus de rest vervangen.

nieuwe thermosstaat er in.

olie verversen. (staat ruim boven de max)

koelvloeistof verversen.

dan eens kijken wat er nog meer gedaan moet worden.

heb vandaag het interieur filter maar ff vervangen ;)

eerst onderhoud, daarna misschien eens wat andere dingen, spoilertje, wielen, ramen blinderen en wie weet nog wel meer.

Fotos van die corsa met dat zonnedakje vandaag gekregen, maar ik krijg ze niet geupload via mijnalbum foto is kleiner als 400x400 pixels :swear

Grt

@corsakadett wrote:C14SE.. vrij standaard.. geen idee wat voor verlaging er onder zit.. en ze laat heel veel water naar binnen als het regent..

ja blokkie maakt me opzich niet heelveel uit, als ik m'n rijbewijs heb wil ik eerst een corsa a kopen, lekker goeikoop, kan ik ondertussen de corsa B gsi opknappen ;)

@PeterNoFear wrote:@corsakadett wrote:C14SE.. vrij standaard.. geen idee wat voor verlaging er onder zit.. en ze laat heel veel water naar binnen als het regent..

ja blokkie maakt me opzich niet heelveel uit, als ik m'n rijbewijs heb wil ik eerst een corsa a kopen, lekker goeikoop, kan ik ondertussen de corsa B gsi opknappen ;)

ik hou van oud en hoekig.. en de corsa b vind ik nou juist de minst mooie

@corsakadett wrote:@PeterNoFear wrote:@corsakadett wrote:C14SE.. vrij standaard.. geen idee wat voor verlaging er onder zit.. en ze laat heel veel water naar binnen als het regent..

ik hou van oud en hoekig.. en de corsa b vind ik nou juist de minst mooie

Ik vind de B zeker wel een mooie auto, maar heb wel een zwak voor de A. :thumbup

Terug
Naar boven