• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je corsa

zal ook maar eens wat foto's van mijn Corsa hiertussen gooien :jerry

dsc0883vn.jpg

met zijn nieuwe velgjes eronder, waar ik nu nog druk mee bezig ben om op te knappen.

25262440344030640786112.jpg

zo staat de auto er deze winter bij :ass

zit nu ook een stickerbomb spoiler op.

to do's:

dak racevlag motief maken

''iets'' met de motorkap weet nog niet wat, ideeën zijn welkom!

ik heb een account op photobucket. Vind dat prima werken en je hebt een handig overzicht met de links van je foto's ;) Makkelijk om veel in 1 keer te uploaden e.d.

@.B4R7. wrote:ik heb een account op photobucket. Vind dat prima werken en je hebt een handig overzicht met de links van je foto's ;) Makkelijk om veel in 1 keer te uploaden e.d.@Rickske wrote:stomme vraag misschien maar hoe upload ik een foto hier naar toe? :shock:

Ik gebruik idd ook www.photobucket.com en is gewoon ideaal voor opslag en makkelijk in gebruik voor het plaatsen van foto's op forums als deze,gewoon IMG code aanklikken en dat plakken in je bericht.

gr.Paul

@Wesssup wrote:zal ook maar eens wat foto's van mijn Corsa hiertussen gooien :jerry

dsc0883vn.jpg

met zijn nieuwe velgjes eronder, waar ik nu nog druk mee bezig ben om op te knappen.

25262440344030640786112.jpg

zo staat de auto er deze winter bij :ass

zit nu ook een stickerbomb spoiler op.

to do's:

dak racevlag motief maken

''iets'' met de motorkap weet nog niet wat, ideeën zijn welkom!

Moet trouwens zeggen dat ie wel wat heeft, maar wel een beetje mengelmoesje.

Tuning (tankdopje,booskijkers), en oldskool door dat dakrekje.

Motorkap zou je matzwart kunnen maken, als je er wat anders mee wilt.

Of "roest" coaten?

mijn corsa ook dan maar even.

foto van hoe die was, en enkele van hoe die nu is

DSC_0099_zps78372633.jpg

DSC_0314_zps7d5757fe.jpg

DSC_0317_zpsfdaee72e.jpg

DSC_0323_zps301a0d62.jpg

zo wel weer genoeg voor even.

zal ergens verderop in dit jaar nog wel een foto erbij posten. dan is die weer heel anders.

robert_corsa, Ziet er strak uit :thumb. Wat ben je van plan, dat ie er verder in dit jaar anders uit ziet? Je zou hem toch laten spuiten?

Zie ik dat nou goed op jou eerste foto, is de ruimte tussen de band en wielrand even groot aan de voor en achterkant? Bij mij staat ie achter lager dan voor(ingezakt waarschijnlijk door de jaren)

Terug
Naar boven