• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

Origineel gepost door Titanium

@thatstho, heb je je corsa gsi verkocht voor een omega?

ja klopt....werd moe van alle kosten die er aan kwamen:-( mis het wel hoor soms dat stugge en dat snelle...maar ja ...langzaam en elegant heeft ook wel wat haha

oke:)

Tja, het is wel wat anders, van een kleine corsa naar een limo als een omega;)

totaal wat anders:-)

rijdt heel wat relaxter zo'n omega..het ...eigenlijk had die 2.2 van me een automaat moeten zijn..schakelen valt niet mee in zo'n zware bak...corsaatje was vroemvroem schakel schakel..ging gesmeerd..en als de brandweer zo snel!

maar die omega is 20 x relaxter op de snelweg en zo...

ben alleen minder blij met al die sensoren tegenwoordig in motoren:thumbdown..

opeltjes van vroeger (10 jaar terug) waren veel betrouwbaarder dan de nu gangbare modellen..maja..alles word van mindere kwaliteit..is met alles...maja..wat doen we er aan he:D

hoop iig dat ik van deze auto langer kan genieten dan van de 7 maanden dat ik me corsa 1.8 gsi had....nooit maar dan ook nooit meer een corsa voor mij haha...heb een goeie les gehad

had je zoveel kosten dan:?

jep..egr klep..stuurhuis vervangen....schijven waren afgesleten...heb ik af laten draaien...alle 4 de remblokken vernieuwd..uhmm schakelbakmechanisme was gaar..kreeg m niet meer fatsoenlijk in zijn achteruit...heb m snel weggedaan voordat er weer wat aan kwam

Hey,

in navolging van thatstho ook maar eens een nieuwe demper gestoken.

Oude demper

Afbeelding006.jpg

Nieuwe demper

21022007042.jpg

21022007043.jpg

Demper is custom made door Sebring, twee eindpijpen Ø120 mm.

Tevens nog een trieste medeling, heb van de week men voorbumper kapot gereden. Op zich niet de grootste ramp, alleen auto moet 16 maart gebruikt worden als men trouwauto.

Origineel gepost door thatstho

gaaf!!!!:wors

sarcast ! ;)

120mm lijkt me groot, maar het ziet er toch nog redelijk goed uit he ;)

Je voorbumper, is natuurlijk minder fijn.

Probeer een goed carrosseriebedrijf aan te spreken, normaal lukt dat wel in 2 weken hoor, toch als het enkel de voorbumper is...

Vraag ineens of ze hem goed in de was zetten, tenzij je dat liever zelf doet...

Dan heb je een superblinkende Omega voor je trouw...

Origineel gepost door Xedrah

Originally posted by Illuminat0r

Vind dat meestal niet zo mooi als de pijpjes zo omhoog staan...

Dat sportieve/raceachtige breekt een beetje met de elegante lijn.

De dubbele ronde pijpjes vind ik wel mooi, maar ik zie ze liever recht..

Eens x2 vind het niet bij de auto horen!! .........als jij er maar blij mee bent!

Origineel gepost door commodorebgse

Hey,

in navolging van thatstho ook maar eens een nieuwe demper gestoken.

Oude demper

Afbeelding006.jpg

Nieuwe demper

21022007042.jpg

21022007043.jpg

Demper is custom made door Sebring, twee eindpijpen Ø120 mm.

Tevens nog een trieste medeling, heb van de week men voorbumper kapot gereden. Op zich niet de grootste ramp, alleen auto moet 16 maart gebruikt worden als men trouwauto.

dat is wel zonde van die bumper!:( dat is toch een van rieger? ook erg prijzig..... maar voor de rst een super auto!:thumbup

Welk merk die bumper is weet ik niet, maar kreeg van de week bij het schadebedrijf wel de vraag of ik niet even een andere kon kopen.

Kosten om te repareren waren ongeveer €500,-.

Nieuwe bumper kost €430,- + spuitkosten €350,-, dus keus was gauw gemaakt.

heb je deze auto trouwens gekocht met die ongelofelijke spoiler? wat een lelijk ding was dat!:puke die zat er namelijk wel op....

Origineel gepost door commodorebgse

Welk merk die bumper is weet ik niet, maar kreeg van de week bij het schadebedrijf wel de vraag of ik niet even een andere kon kopen.

Kosten om te repareren waren ongeveer €500,-.

Nieuwe bumper kost €430,- + spuitkosten €350,-, dus keus was gauw gemaakt.

ik kan je wel zeggen dat mijn voorbumper met Irmscher lip 750€ kost, ZONDER spuitwerk, mistlichten en grilles...

Hey Omega driver,

heb de auto in deze staat gekocht. Er zijn inderdaad meer mensen die zeggen dat er een ongelooflijke spoiler achter op zat.

Heb alleen geen idee wat voor iets dat geweest moet zijn.

Terug
Naar boven