• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je omega

heb jij ze ook al Willem :o :jerry ahaha

Ziet er goed uit trouwens die BMW op de achtergrond. :wub :)

Een beetje als bij De Graaf, alleen dan met een kenteken nog.

Ja je kan is een keer een stukkie sturen hoor. Rijd veel better nu, ook de nieuwe Michelins rondom -in de juiste maat- dragen positief bij. (banden op foto zijn oude banden nog, verkeerde maat)

origineel gepost door J-Omega

Bedankt heren. Dat is leuk om te lezen. :)

Helaas staat mijn B1 er op dit moment niet meer zo mooi bij, schade opgelopen door een invoegende vrachtauto. Dat klinkt ernstiger dan het is, auto rijdt nog, maar toch flinke schade. Volgende week wordt dat gemaakt, echter zal hij vervolgens in stalling gaan. Er staat inmiddels een andere Omega klaar, wachtend op RDW keuring. Was al enige tijd van plan een Omega met minder km's te zoeken ivm toegenomen woon-werk km's. Dat nu versneld aangezien er door de erbarmelijk treurige dagwaarde van een B1 met deze km stand (230k) écht hemel en aarde bewogen moet worden wil je nog een enigszins fatsoenlijke dagwaarde terugkrijgen.

Hij is te goed om weg te willen doen, dus wordt netjes weggezet. Heb er nog wat verdere plannen mee in de nabije toekomst, en verkoop is toch niet interessant.

Nog op zoek naar een goede stalling, dus mocht iemand een tip hebben.. :)

@ Jerremy: ja inderdaad bekende velgen. Staan ook bij jouw Omega heel erg goed. Die staat er zowiezo erg mooi bij. :thumbup

thnx. ja me Omega staat er momenteel goed en chique bij.

Maar wel minder te horen van je schade zeg.. :(zonde !! :thumbdown

heb je een andere Omega gekocht ? in NL of vu Duitsland ?

Zo te lezen is het invoer Jeroen,

@ J-Omega: Schade is altijd zonde van zo'n dikke prachtbak....

@ Jeroen: Welk type michelin zit eronder, Premacy of exalto??

Mijne rondom op 17inch Exalto's kostte weer €€€€€€€ gloeiende

Willem

Ook onder een Vectra staan ze erg gaaf Wim. Vrij uniek ook, heb het tenminste nooit eerder gezien. :thumbup

Je hebt dan de versie met hogere ET waarde denk ik?

Het rijdt in ieder geval een stuk lekkerder. Ik heb er Michelin HP Primacy 235/45 omheen liggen. Hele fijne banden.

@Jerremy: jep, uiteraard weer een Omega. Uit Duitsland gehaald.

Grtz

Jacco

Tis inderdaad de ET40 verzie..

Had die van Jeroen onder mijn Vectra gepast voordat ze op zijn omega kwamen, maar dat liep in 4 wielkasten aan haha, tenminste vlakke weg ging goed, het minste hobbeltje deed ze aanlopen..

toen maar op Ebay gezocht, en voor een Belachelijk lage prijs deze wielen gekocht, incl slotbouten (irmscher).

Willem

Mja ET33 werkt dan gewoon wat minder :D

Die van mij komen ook van Ebay voor een leuke prijs. Heb ondertussen zelfs nog een geheel nieuwe set Twin Spokes in doos liggen, die zag ik een tijdje terug ineens op marktplaats langskomen.

Nu op zoek naar een setje nette 18"Sport Stars.

origineel gepost door J-Omega

Het rijdt in ieder geval een stuk lekkerder. Ik heb er Michelin HP Primacy 235/45 omheen liggen. Hele fijne banden.

@Jerremy: jep, uiteraard weer een Omega. Uit Duitsland gehaald.

Grtz

Jacco

O.K. ja ik heb ook Premacy HP. Volgens mij is dat enige type dat leverbaar is in die maat. Dacht ik.

origineel gepost door wim-v6

Mijne rondom op 17inch Exalto's kostte weer €€€€€€€ gloeiende

Over dure banden gesproken trouwens :D In de maat voor de Omega gaat er nog een scheppie boven op

Maar dan heb je ook wat.

Leuk, een Omega uit Duitsland. V6 ? :kewlpics

In die maat is er alleen nog de Michelin Pilot Sport PS2. De andere types zijn inderdaad niet in onze maat leverbaar.

Jep, het is een B2 geworden met een V6 voorin.

Nog weinig goede foto's van, hij moet nog gekeurd worden dus staat nu in stalling. Ik hoop dat dat komende week gaat lukken, moet even wachten tot de VOD een CVO voor me geregeld heeft.

IMG_2994modded.jpg

IMG_2991modded.jpg

haha, contact aan: Bremslicht Prufen haha...

Mooie bak hoor, zo'n B2, volgens de wielen een Sportuitvoering??

Willem

ja idd Pilot Sport. Maar die is nog een tandje duurder toch.

Mooie wagen hoor ! Maar.. welke V6 ? 3.0 of de 3.2. Automaat ?

Ah de sportwielen.. :wub

Omega_b-110.jpg

Heb ik hier ook nog liggen :angel

Mooi man. :thumbup

Schuifkantel erin zie ik dat nou goed ?

Het is dus ook een Executive uitvoering begrijp ik..

mijn_fotos.php
[/URL]

Hallo allemaal, dit is mijn omega, hij krijgt nieuwe onderkanten op de deuren en hij wordt nog gespoten, maar eh ff sparen...

Dank jullie, het is idd een orginele 3000, handgeschakeld en wel.

En ja, de Lotus.... als ik het geld had.... oh ja en als ik er een kon vinden als ik het geld had.....

oft :

laat ik nou net ........niet... de staatsloterij gewonnen hebben :D

anders kwam er ook een originele lotus omega..... bij king:

Terug
Naar boven