• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je tigra......!

memories

Foto-TOLQDOZO.jpg

Foto-4RE3ILT7.jpg

Foto-88JAZZZ7.jpg

Foto-E7OODTAH.jpg

thanks!:D zit wel een lekker geluidje in combinatie met een sportluchtfilter;)

moet nog hoop aan gedaan worden, tenminste wat ik wil veranderen haha, er volgen nog foto's

bart

Ben benieuwd man :D Ik zal es een keer ook foto's posten van die van mij,, in de tussentijd heb ik nogal wat veranderd :P Geen bumpers nog maar die komen wel :P

laat de fotos maar komen dan;)

hier 2 fotos van de voorruit gister laten doen, en gister een klapscherm ingebouwd daar volgen de fotos nog van.

bart

Lauw man,, fuzzy dice for life XD (ik heb ze ook,, overal eig.. 3 in mn auto en als ventieldoppies XD)

De beloofde foto's:

Morgen andere stoel erin (deze kwam erin de dag voor mn apk keuring dus hadden we weinig tijd)

DSCI0094.jpg

DSCI0070.jpg

Nieuwe sub.. of is t Nos :P?

DSCI0074.jpg

Binnekantje

DSCI0077.jpg

Buitekantje

DSCI0082.jpg

DSCI0084.jpg

ziet er goed uit!:kewlpics interieur ziet er gaaf uit zelf gespoten of is het carbon look? waar heb je automatten vandaan gehaalt(A)

Dank u dank u :D!! Dat is carbon look van Irmscher en Don Carbon ^^ Bij NL Power.. moet je maar naar vragen,, ze staan niet op de site volgens mij.

dank je robin. die vloer mat ziet er gaaf uit heb net even gekeken en hij stond er tussen kon het niet laten om ze te bestellen:angel

ik ga van het weekend me dashbord verlichting vervangen voor blauwe leds, en wat kappen van de interieur zilver spuiten word een leuk klusje.

bart

en hier nog een foto bij daglicht:

Lauw man !!^^ Kan je me wat tips geven als je je dashboard verlichting gaat veranderen,, ik wil van die vieze kleur geel af xD

zo heb de boordcomputer en verwarming vervangen, boordcomputer stelde niet veel voor maar de verwarming wel. heb wel wat zitten vloeken:P

km teller etc doe ik zaterdag.

handleiding word meegestuurd makkelijker kan niet hé;)

bart

zal zaterdagavond wat fotos maken van de binnenkant

Hehe :P Ik krijg als het goed is Led fittingen binnen van steve010 vandaag of maandag,, dan heb ik mijn tellerplaat en TID blauw ^^

Terug
Naar boven