• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door Ascona19

En hier een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst.

Gr michel.

Deze dus.

Foto-VFZUWFPO-D.jpg

Foto-QQE6SQHO-D.jpg

origineel gepost door sw_reijnders

nice!!!

wat voor wieltjes zijn dat?

vind ze wel leuk staan

Denk dat het enzo wielen zijn.

origineel gepost door jsgsi

Na een aantal astra's gereden te hebben sinds zaterdag eigenaar van een vectra.

Net even paar mooie plaatjes geschoten.

vectra1.png

vectra2.png

vectra3.png

vectra4.png

vectra5.png

Het is een 2,2 DGI executive van 2007 met lekker veel luxe.

Xenon navi leer enz.

Alleen ik mis de aux aansluiting om mijn mp3 speler op aan te sluiten is die niet achteraf nog in te bouwen ?? Wie weet dit?

Hele mooie vette bak, veel coole luxes maar waar is die geintegreerde telefoon? Die zou ik wel verwacht hebben in zo goed gevulde bak

Geïntegreerde telefoon in een Vectra? Wat je op de foto ziet is gewoon voorbereiding voor ik dacht een Nokia? Had ik er ook in zitten maar heb het er bij de koop mooi uit laten demonteren en er een bekerhouder voor in de plaats gekregen. Je kan er alleen wat mee als je een bepaald model Nokia telefoon hebt geloof ik.

Kan trouwens de telefoon nog wel gewoon gebruiken, want bluetooth :D

Hij heeft bluetooth , kijk maar naar zijn scherm ! Dan is het mogelijk om via je scherm ( met de cd70 ) door je contactenlijst heen te scrollen !

Heb ook niet gezegd dat hij dat niet zou hebben ;) Hij heeft in de middenconsole een aansluiting voor wat ik dus dacht een Nokia telefoon. Maar ook zonder die aansluiting in de middenconsole kan je dus gewoon via bluetooth bellen ja, dat heb ik dus ook! Dus ook via je scherm scrollen door je contactenlijst.

Je kunt er diversen houders voor krijgen via opel er zit er bij mij eentje in van een nokia 6310 of 6310i . (volgens mij een oud modelletje?).

Zal eens een lijst opzoeken welke houders er allemaal te krijgen zijn.

Het is wel een handige plek om hem in te zetten en tevens te laden.

Via bluetooth kan ook maar ja het vreet batterijen (tenminste bij mijn telefoon samsung i5700 spica).

Verder bedankt allemaal voor de positieve :thumbup

Hij rijdt perfect van de week gelijk maar even een nieuwe brandstofdrukregelaar ingezet (is een schrijven van opel).

Alleen de aux ingang moet ik nog aan de gang zien te krijgen heb een CD70 software cd besteld via de opel-helpdesk.(handig als je zelf bij de dealer werkt).

origineel gepost door sw_reijnders

nice!!!

wat voor wieltjes zijn dat?

vind ze wel leuk staan

Het zijn 16inch enzo wielen.

Gr michel

Nee joh! er zit een laag belgisch stof en zand op.

zo istie als ie gepoetst is. nog met de oude velgen..

poetsen004.jpg

poetsen003.jpg

pas 1 keertje gedaan in 2,5jaar:D:D:D

iemand enig idee wat die velgen nieuw kosten ?

zijn schmidt vn-line 1 delig 16' kan nergenst de prijs vinden.

ben gewoon nieuwsgierig en kan ik even kijken of ik ze echt zo goedkoop heb gekocht :P

Zat ik ook al naar te kijken, lijkt erg klein.

Ziet er niet verkeerd uit maar er blijft veel ruimte open tussen band en wielkast zo.

maat is voor 215/40zr16 achter 225/40r16.

agh ja misschien een stukje met de zwaartekracht spelen en dan komt dat ook wel weer goed :P

Terug
Naar boven