• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door martklanderman

Hallo iedereen!

Ik heb me ook al even voorgesteld in het "even voorstellen" topic, maar bij dezen ook ff hier:

Ik ben Mart Klanderman, 18 jaar en woon in Varsseveld:agent En sinds een paar maanden heb ik een Vectra B uit '96. En daar ben ik natuurlijk super trots op! Het is een 1.6 16v en is helemaal omgebouwd naar de b2.

Genoeg gekletst, tijd voor foto's!

DSCF1399.jpg

DSCF1389.jpg

DSCF1378.jpg

DSCF1382.jpg

DSCF1379.jpg

DSCF1380.jpg

DSCF1391.jpg

DSCF1407.jpg

Groeten, Martje!

nou Mart daar mag je zeker trots op zijn, vindt dit echt een mooi ding:wub

ps wat voor lakkleur is dit? olivegrey?

Dank je! Nee heb de auto zo gekocht, maar wil er nog wel het één en ander aan veranderen. Iets van een sport edition II voorbumper en nieuwe wielen, maar dat is iets voor later.

De ET-waarde is trouwens 38, 17 inch Dezent F wielen. Banden zijn van Michelin, pilot exalto, maatje 205/45/17. Maar moet zeggen dat het wel aardig stuiterd, omdat de auto ook 4 centimeter lager ligt.:angel

Nieuwe wielen?????

Je vec ziet er perfect uit man:thumbup

Jan

origineel gepost door SjaakV6

Vandaag zijn er nieuwe velgen onder gekomen.

Het zijn Dotz Daytona velgen in de maat: 7,5x17 ET35 met 205/50-17 Vredestein banden.

PICT0001.jpg

jaja chique hoor!!!! Nog ff voorzichtig aan over de drempels totdat je wielkasjes in orde zijn!!

Tja afdraaien van velgen zou ik geen voorstander van zijn. De fabrikant houdt namelijk niet voor niets die dikte aan van metaal.

En aangezien jij een V6 hebt!!!!!!! . . . do I need to say more ;)

origineel gepost door piet

hierbij dan mijn nieuwe vectra(voorgaande auto's zijn wel ergens op dit forum te vinden:P) laatste vectra die ik had was een vectra a 2000 16v oftewel voor de bekendere hier "daydreamer " was de naam van deze auto,

nu wegens prive aangelegenheden heb ik de rekord verkocht en heb deze verctra b heel goedkoop kunnen uithalen waarvoor ik hem niet kon laten staan hij moest bij deze mensen weg wegens nog een auto en dubbele belasting etc aan het betalen was,denk dat menig hem voor wat ik hem heb mee heb genomen geen moment getwijfeld zouden hebben vooral met een onderhoudshistorie tot voor een maand geleden.

ik ga aan deze auto niet veel aanhangen omdat dit de dagelijkse is en met mijn kind ik geen uitgebouwde auto wil rijden wegens kinderwagen etc,het is een vectra b van 1996 met een 1.6zsr motor,het enigste wat ik miss nog eens wil doen als de tijd en het geld eris:) een paar 17 inch velgen eronder voor de look maar voor de rest moet deze auto gewoon dienen en niet voor de show(wat ik van mezelf niet gewend ben;)) maarja daarvoor heb ik dan nog de manta;)

SDC10239.jpg

laat maar weten wat jullie ervan vinden:)

Heel mooi vecje piet!! . . . maar haal in gods naam dat klokkie uit je dashboard en dat ding van je stuur af :D

ziet er toch niet uit man . . . hahahaha :jerry

origineel gepost door opelvectra1980

hier is mijn vec :D ,ben bezig met enkele veranderingen ;), moet nog veel gebeuren:afro

494981463_6_f0Ah.jpeg

Erg dikke wielen!!!! :)

al ben ik niet zo kapot van die uitlaat :(

Mijn tip is om de veranderingen die je eraan doet erg subtiel te houden!!

De vectra is in mijn ogen een erg statige auto en ik vind daar dan bv geen grote vleugels op staan . . . maar je moet natuurlijk doen wat je zelf mooi vindt!!!

Wat ook erg goed staat op de vectra's zijn de Irmscher onderdelen. Vaak best betaalbaar in de UK en Duitsland via Ebay!!

Keep on the good work en hou ons op de hoogte ;)

origineel gepost door machoboy

497165229_6_emM9.jpeg

Ja MOOI!!!!!!

close upje :wors

Hallo iedereen!

Ik heb me ook al even voorgesteld in het "even voorstellen" topic, maar bij dezen ook ff hier:

Ik ben Mart Klanderman, 18 jaar en woon in Varsseveld:agent En sinds een paar maanden heb ik een Vectra B uit '96. En daar ben ik natuurlijk super trots op! Het is een 1.6 16v en is helemaal omgebouwd naar de b2.

Genoeg gekletst, tijd voor foto's!

DSCF1399.jpg

Groeten, Martje!

zo dan . . . Volledig B2!!! :D . . . laat maar eens wat foto´s van de binnenkant zien dan :vertag :jerry:jerry

Dan weten we het pas zeker he :P

Verder zeg ik, niks meer aan doen!!!! Die vectra is af!!! :thumbup

origineel gepost door sjouke

zal ik ook maar eens een updateje van de mijne doen

RACINGEXPO_2009_51.jpg

RACINGEXPO_2009_28.jpg

DSCN0112.jpg

RACINGEXPO_2009_76.jpg

Tja Lex, die van jou kan toch inmiddels wel verheven worden tot ÜBER-vectra hoor!!! Al zijn die andere 2 ook echt super!!

Nice pics!!!

Zo!!!!!!!!!!!!

Heb toch al weer aardig wat gemist in mijn afwezigheid zeg!!!!

Heb al weer aardig wat bij te opel-forummen pffffff

maar zeker :kewlpics allemaal!!!!

hey sw,dat klokje zit er omdat het display maar half aangeeft en het hoesje zit om het stuur omdat het een beetje ingesleten is:P:P bednakt voor je reaktie:D

DSCF1407.jpg

Leuke remschijven!

Merk je veel verschil met remmen?

Mooie vectra, alleen nog je deurstrips in kleur om helemaal B2 te zijn.

origineel gepost door da skelterboy

nieuwe fotosking:

458445003_5_020Y.jpeg

458445114_5_NFuY.jpeg

Mooie vectra!

Zie ik het goed dat je het Opel logo ook van je achterklep hebt verwijdert? Hoe heb je dat opgelost met het gaatje in de achterklep?

Zie ik het goed dat je het Opel logo ook van je achterklep hebt verwijdert? Hoe heb je dat opgelost met het gaatje in de achterklep? [/quote]

dat klopt die heb ik dicht laten lassen en heb daarna de achterklep toen meteen opnieuw laten spuiten, er zat een grote diepe kras in toen ik de auto kochtking:

Alles behalve een skelter ;)

mooie wieltjes!!!! :wub [/quote]

dank u

die heb ik vorig jaar opnieuw laten spuiten en af laten werken met een grofere blanke lak. dan blinken ze net iets meerking:

Terug
Naar boven