• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

En een dikke achterbumper en skirts en 6spaaks 17-ers. En neon, en hetzelfde blok en dezelfde uitvoering, zelfde kleur... Maar dan houden ook de vergelijkingen op... :jerry

origineel gepost door VectraDennis

Haas had de bumpers helemaal in kleur en een riegerspoiler + zwaard voor :vertag

dat heeft hij nog . . . alleen is die nu zilver ;)

Laten we het eens over de verschillen hebben...;)

Andere voorbumper en andere achterbumper zag ik al staan, andere velgen, hier mist een hoop neon :cry, John heeft een gedeelte van zijn grille rood gespoten, ik had/heb er een Irmscher i-tje opgeplakt...

John's Vectra heeft "chrome-look" angel-eyes, ik had donkere, En ik had/heb smoke zijknippers....

Maar das wel degelijk m'n ouwe Irmscher spoiler ja :angel

Maareh, mooie bak zo hoor John, ook je nieuwe velgen misstaan m zeker niet !

Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup

Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D

DSCN0130.jpg

laag genoeg ? :sleeping

origineel gepost door DOCTOR007

Vectra maxx: nette bak, ziet er goed!

Weer een k:swear kras ontdekt op de deur van de bijrijder. Vermoedelijk veroorzaakt door een handtas.:fy1

Kras redelijk weggewerkt met Valma Scratch Remover. Product is perfect voor oppervlakkige krassen. Wel ben je beter af met een die zowel oppervlakkige en dieperige krassen "verwijderen".

origineel gepost door wagnas

Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup

Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D

Wel leuk geopperd :thumbupmaar niet voor iedereen is dat mogelijk:thumbdown. Daarnaast heb je als avatar een corsa ;)als ik me niet vergist. Die ziet er ook niet slecht ui:Pt, maar had liever een VECCIE gezien!:P

origineel gepost door sjouke

DSCN0130.jpg

laag genoeg ? :sleeping

Die is zeker ERRRRRUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGG:o laag. Netjes dat ie zo laag kan en is!:thumbup

Terug
Naar boven