• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door sw_reijnders

achter de vec staat ook nog een h***a c***c :D.

Dan toch liever de Soeb :jerry

ik weet waarom je hem achter hebt gelaten dan.. omdat anders je vectra qua schoonheid niet meer opvalt door de civic :D

idd ik vind ze rete gaaf :D

smaken verschillen gelukkig, anders had iedereen ze :D

Met je eens!king:

origineel gepost door stefan m.

ik weet waarom je hem achter hebt gelaten dan.. omdat anders je vectra qua schoonheid niet meer opvalt door de civic :D

jonge . . . het was nog zelfs een fonkel nieuwe . . . zo'n ouwe had niet eens door de poort van het kasteel gemogen :jerry

Gisteren heb ik mijn Vectra A weg gebracht en een Vectra B gehaald. Het is een fijne auto om in te rijden.

Een nadeel.. de vijfde versnelling schiet er uit als hij er in staat behalve als ik hem ff vasthoud iemand een idee wat het kan zijn? Het wordt wel gemaakt maar tog.

Ook werkt het TID scherm niet helemaal zoals bij vele. Weet iemand waar ik een goede kan krijgen?

En als ik door een straat rijd met klinkers rammelt de auto nogal, bij de achter as volgens mij, hier wordt ook naar gekeken als de versnellingsbak gemaakt is ;).

Foto's:

CIMG0057.JPG

CIMG0058.JPG

CIMG0059.JPG

CIMG0060.JPG

CIMG0061.JPG

Het TID schermpje:

CIMG0063.JPG

CIMG0064.JPG

nette vec heb je daar sjaak ... mooie motor ook

dat schermpje is redelijk overleden maar zijn in grote getallen te vinden op de sloop ;) voor de versnelling heb ik geen oplossing helaas

Ik weet zelf niet of deze auto's motorisch een beetje goed zijn?

Ik ga wel zo'n display hier halen op de sloop. Eerst de versnellingsbak maken voor dat ik er allemaal geld in ga steken.

origineel gepost door stefan m.

Mijn Buurjongen heeft nu ook een '96er 1.4i ES Civic aangeschaft.

We hebben gelijk ALLES eruit gehaadl, omdat ie anders ECHT niet vooruit wou..

Zelfs zijn Tergend Trage Accord Coupe 2.2 EXE automaat is nog vlotter!!!

Willem

origineel gepost door sjaakmans3

Ik ga wel zo'n display hier halen op de sloop. Eerst de versnellingsbak maken voor dat ik er allemaal geld in ga steken.

de X20XEV is een van de betere motoren in de Vectra B geleverd in mijn beleving weinig problemen met deze blokjes en rijden ook ERG lang door (3-4 ton is niet abnormaal)

origineel gepost door sjouke

origineel gepost door sjaakmans3

de X20XEV is een van de betere motoren in de Vectra B geleverd in mijn beleving weinig problemen met deze blokjes en rijden ook ERG lang door (3-4 ton is niet abnormaal)

Hij heeft pas 137.000 gelopen dus dat komt wel goed :)

origineel gepost door Erwin1987

zijn tog van een calibra of ze lijken erop alleen dan donker.

Erwin

het zijn idd calibra turbo velgen

in de kleur gunmetal gray

met holden centercaps

mooie vec maar waarom neem je geen origineel digidash van een vetra 2000? stond laatst nog 1 op mp.

keep up the good work:thumbup

Terug
Naar boven