• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Aangezien ik net een dagje terug ben uit Italië en Zwitserland, en daar ook meteen een paar deftige foto's heb gemaakt, kan ik nu wel met trots mijn Vectra'tje showen. Gezien de bergen en wegen in Zwitserland en Italië kan ik over m'n Vectra en zijn motortje (X18XE) maar 1 ding zeggen, WAT EEN BEEST :P

IMG_2024.jpg

IMG_2022.jpg

IMG_2021.jpg

IMG_2020.jpg

IMG_2016.jpg

En Wim-V6, schokdempers ten top, de gehele vakantie hebben ze het heel zwaar gehad :P

Erg mooie GTS :thumbup

Heb je ook een foto haaks op de kont toevallig?

Om te kijken hoe ver je sierstukken uitsteken. (zijn dat de orginele?)

GTS POWER het is Sebring wel orgineel voor vectra c GTS zit er compleet onder het is net iets dikker en niet te overdreven en het geluid blijft ook redelijk bescheiden

het steekt niet verder als een centimeter uit

@johan,

Zo'n vermoeden had ik al want het leek mij groter dan orgineel.

Ik ben deze week aan het zoeken geweest voor net iets dikkere eindstukken ,precies wat jij hebt :thumbup

Zou je voor mij de moeite willen nemen om een foto van dichterbij te willen maken en de breedte van het sierstuk willen opmeten?

Mvg Tom

Thanks Johan!

De mijne zijn 10cm op z'n breedst dus 12,5 is echt wel wat dikker :thumbup

staat echt goed :wub

ik ga er eens mee bezig!

Gr Tom

Mooie velgen :thumb Kijk uit voor lage stoepjes je zult niet de eerste (en de laatste) zijn die de bandjes en velgen naar de k***e rijd :shock:

Mooie car :thumb ben zwaar jaloers op die velgen dus kijk maar uit, als je binnenkort 17ers erop hebt weet je wie ze heeft verwisseld ;)

Terug
Naar boven