• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Op de foto ziet hij er goed uit ja, hier en daar wel wat oorlogswondjes maar niks bijzonders, En ik ga toch voor dopjes, niet zoveel zin om de huidige vrijwel nieuwe banden op andere velgen te proppen enzo. :) (en moet even geld achter de hand houden voor de beroemde riem ;))

is het een x16xel

als je de riem vervangt, sowiezo ook de waterpomp.

en kijk eens wanneer de multiriem+spanner vervangen zijn

als je dan toch de boel los hebt, kun je die het best mee (laten) vervangen.

volgens mij is dat totaal iets van 300 euro aan onderdelen.

Jep het is een x16xel, en heb al bij een bevriend garagebedrijf gevraagd, en die zeiden inderdaad waterpomp + Andere dingetjes. Maar heb nog een kleine 10 a 20 duizend kilometer te gaan.

@Illegal_Alien wrote:Jep het is een x16xel, en heb al bij een bevriend garagebedrijf gevraagd, en die zeiden inderdaad waterpomp + Andere dingetjes. Maar heb nog een kleine 10 a 20 duizend kilometer te gaan.

elke 60.000 km vervangen en multiriem volgens mij elke 100.000km :hmmz ik heb de mijne iig bij 115dkm vervangen met de distri mee.

Sinds 1,5 week rij ik een Opel Vectra 1,6 16v uit 1999 en kan niets anders zeggen dat

ik er erg blij mee ben en hij rijd geweldig.

GroteFoto-7VZLQGUP.jpg

GroteFoto-AL38J7ZU.jpg

@JuanD36 wrote:Sinds 1,5 week rij ik een Opel Vectra 1,6 16v uit 1999 en kan niets anders zeggen dat

ik er erg blij mee ben en hij rijd geweldig.

GroteFoto-7VZLQGUP.jpg

GroteFoto-AL38J7ZU.jpg

zeer nette wagen juan

maar mag ik eens vragen wat de bandenmaat is op die mooie velgen!!

en wat voor velgen zijn het eigenlijk . . . vind ze goed staan!!

en jij hebt niks aan je vering gedaan????

dan ga jij geen drempel fatsoenlijk over kunnen :angel

plus een km-tellerafwijking van een 7% - maar goed dat je LPG rijdt :angel

al staat het best goed hoor die wielen . . . zou ze dan alleen in 17 inch hebben genomen.

haha, Moet gelijk weer denken aan ons ''Tikkie'' Zelfde kleur, Mooie kleur trouwens voor op een Station, op de sedan en hatch staat het voor de meter niet...

Willem

@FKsport wrote:@Kano wrote:Moet dit topic niet een nieuwe naam krijgen?

Show hier je vectra en Signum. :D

Ik ben het met je eens, we zijn dan wel in de minderheid met signums, maar we mogen toch ook wel en plekje erbij hebben king: haha

Of we maken ons eigen topic.

Signums zijn toch veel mooier. :jerry :D :angel

@Kano wrote:Moet dit topic niet een nieuwe naam krijgen?

Ik ben het met je eens, we zijn dan wel in de minderheid met signums, maar we mogen toch ook wel en plekje erbij hebben king: haha

@Kano wrote:@FKsport wrote:@Kano wrote:Moet dit topic niet een nieuwe naam krijgen?

Of we maken ons eigen topic.

Signums zijn toch veel mooier. :jerry :D :angel

Ik ben tevreden over mijn auto, maar veel mooier ieder zijn smaak toch ;)

Maar de beheerder van dit topic moet de titel maar even aanpassen, dan kunnen wij hier ook aanschuiven ;)

@Kano wrote:Was ook maar een grapje. :)

I know..We keep on yoking :thumb

Het mooie is dat we 80% gelijk zijn met de vectra, alleen hebben we een ander ASS king:

Terug
Naar boven