• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier jouw schaalmodellen verzameling

HEHE na veel geleuter en geklooi heb ik photobucket weer aand e praat:Ppaashaas nog bedankt voor je aanbod voor de foto's te plaatsen;):D maar hierbij eindelijk na lang wachten mijn kleine verzameling:)

geef je mening maar:P

de vitrinekast:

SDC10220.jpg

wat staat er precies in:

SDC10221.jpg

SDC10222.jpg

SDC10223.jpg

SDC10224.jpg

en deze planken staan nog vol boven op de computerkamer onderste plank is nog opel de rest een verzamling uit mijn jeugdjaren:P:D :

SDC10219.jpg

ehhum.........mogen het ook allemaal porsche's zijn:hmmz:P

heb verder alleen maar opel's die ik echt gehad heb:thumbup

deze is zelf gemaakt,je kan die ombouw setjes via internet kopen,vraag me ff niet het adres maar ff anders in het manta gedeelte vragen;)

origineel gepost door piet

deze is zelf gemaakt,je kan die ombouw setjes via internet kopen,vraag me ff niet het adres maar ff anders in het manta gedeelte vragen;)

ok, thnx:)

maar kweet waark de spullen kan kopen... zou makkelijker zijn alsk er een kon kopen :jerry:D

Als modelautofreak mag mijn verzameling hier niet ontbreken. Helaas staat mijn verzameling nog bij mn ouders (woon op dit moment namelijk vrij klein), en dus zijn de foto's al ruim anderhalf jaar oud. Inmiddels zijn er weer zo'n 150 modellen bij gekomen, en ze blijven er ook nogsteeds bij komen. Nu staat er veel in dozen, aangezien het eerdaags toch bij mn ouders weg gaat (als ik wat groter woon). Hier de foto's:

NieuweVitrines1.jpg

NieuweVitrines.jpg

Ik probeer altijd van ieder type een model te hebben. Ik hoef niet per se alle kleuren van alle modellen, ook al heb ik er dan tientallen dubbel.. Als er een nieuw model uitkomt dan koop ik die zodra ik daarvoor de kans krijg..

Verder vind ik het wel leuk om wat oudere GAMA's en Schuco's op te knappen / te tunen..

Hier een paar Astra F'jes:

Astra-GAMA-Tuning9.jpg

Op dit moment ligt het tunen een beetje stil, aangezien ik hier vrij weinig ruimte heb. Ik heb nog zo'n 15 modellen liggen (gestript en wel), klaar om gespoten te worden.. ;)

Gr Wesley

origineel gepost door Black Magic

nou ik vond het poppetje bij die amerikanen bijna een even beeld van mantamafkees

heb je die speciaal laten maken:P:P:P:P

welke?????????????????????????????????? :hmmz:angel:agent:D

ik heb mn verzameling ook maar weer eens wat uitgebreid.

heb de Insignia's gekocht en 2 1:50 modelvrachtwagens. dat vind ik nog net ff wat mooier als de modelauto's

Terug
Naar boven