• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

nou net nog ff met chevy naar de dierenarts moeten gaan

kom thuis vban de winkel haal chevy uit de bench (hij vreet alles stuk in de keuken dus als we erniet zijn ligt hij in de bench)

zie ik ene dat hij allemaal plekken bloed over zijn poten en lijf heb zitten...

schrik me ram kapot.. hem ff onder de koude douche gezet en gekeken waar het vandaan kwam..

is hij waarschijnlijk met een pootje blijven hangen in de bench hij had een snee van ongeveer 4 cm tot op het bot toe open.. in zijn rechter achterpoot

vanaf zijn middelste teen naar binnen toe...

dus wij naar dierenarts is de mijne er niet grrrr op zoek naar andere die op t spoednummer gebeld want die had pauze...

die heeft uiteindelijk naar zijn ppotje gekeken zijn3 of 4 krammetjes in gezet en zalfje erop verbandje erover antibiotica kuurtje mee naas huis en klaar

kom mischien alleen morgen terug te gaan voor zo'n lampekap want hij blijft er niet vanaf..

morgen mag het verbandje eraf en over 10 dagen de krammetjes... hij heeft nou een groen achterpootje met dat verband ... ziet wel funny uit witte hond met groen pootje

hij lijgt nu op de bank proberen om als ik ff niet kijk t verband er af te trekken...

misschien een tip, ipv zo'n kraag een opblaasbare kraag, kan je vaak lenen/huren bij dienrenartsen, maar is voor de hond prettiger dan zo'n stomme kap

hebben toch zo'n kap moeten halen hij had het verband en een krammetje eraf/eruit getrokken.... hij heeft nu zo'n lelijk plastic lampekap ding om zijn kop.. zon opblaasbaare kraag hadden ze niet

Op verzoek van Silver ons hondje er ook maar bij geplaats :P

2ag0ufa.jpg

14ybg2f.jpg

Samen met mijn dochtertje int bos ...

110gcop.jpg

In de mand van onze helaas jorig jaar overleden Moos van 13 jaar

f0ur88.jpg

Dit was Moos in aktie op 12 jarige leeftijd

2vmtyma.jpg

on5fc.jpg

mooi beestje idd.. die van mij rent ze altijd omver in zijn enthusiasme maar lees al van kitty dat dat niet veel zal veranderen hahaha

hij was gister avond nog zieliger dan de hele dag... hij wilde zijn bench niet meer in.. hebben hem gister een reuze bench gehaald angezien hij altijd alles sloopt in de keuken snachts.. ding is 1,20 bij 90 ofzo... maar hij ging toch niet echt vrijwillig zijn bench in en heeft toch wel ff zitten piepen

Hahaha hebben jullie daar ook last van met kinderen :P

Die kleine meid vliegt af en toe door de tuin dankzij die

lompe trien :D

En owee als ze me meid onder kwijlt hahahaha

Die gilt heel leystad bij elkaar :o

Zij ligt s'nachts altijd in de bench en hij staat altijd open ...

Behalve als er visite komt ... Die waarderen het nooit als ze onder gekwijlt worden :hmmz

Foto0084.jpg

Foto0085.jpg

hier de pics van mijn arme sjattie...

ja chevy springt tegen iedereen aan die hij tegen komt groot of klein.. nu is hij gelukki pas 6 maanden maar ja hij word ook groter...

kwijlen doet ie gelukkig niet haha

haha nee hoor, dat verdijnt niet dat lompe gedrag.....je kan wel altijd goed merken welk kind zelf een sterke hond gewend is

:cool:hier mijn hondje, is nog een pup van 12 weken. de bouvier was dood en we wilden toch weer een hond. merk bordeaux dog.

DSC00593.jpg

Terug
Naar boven