• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

Thnx voor de reactie op Luna, mensen!!!(Silver, biancaatje)

het is een franse toch?

franse bulletje.

Foto0101.jpg

hier mijn chevke hihi nu 7 maanden en paar dagen oud..

origineel gepost door biancaatje

Foto0101.jpg

hier mijn chevke hihi nu 7 maanden en paar dagen oud..

jaja, hij krijgt al een lekkere grote/brede kop.

ja gaat goed he.. hij is zelfs al net zo hoog als mij salon tafel... heb nog mooie fotos op mijn camera maar mijn pc wil het kaartje niet lezen op de een of andere manier...

zijn sinds giser overgestapt op ander voer... op aanraden van vrienden hij is namelijk nogal heel erg druk.. en hun hebben ook stafje van dezelfde leeftijd ..

gebruiken nu farm food zou hij rustiger van worden ook die man van de dierenwinkel zei het dus maar afwachten..

ja, het is een jong dier, die zijn nou eenmaal druk.

die willen heel de dag spelen.

moet zijn energie kwijt.

ja dat vind ik ook geen enke probleem maar stel jij komt op bezoek .. dan begroet hij je helemaal dolenthousiast... geen probleem mee.. maar als hij na 1,5 uur nog steeds zo enthousiast is en je omver sprint etc vind ik wel beetje ver gaan... je kan hier rustig 3 dagen zitten maar hij blijft de hele dag druk en debiel doen... daar gaat t mij voornamelijk om..

@kitty heb eerder staff gehad maar die was rustiger.... en kleiner.. die was het maatje van wat chevy nu is toen hij 6 jaar was...

@Silver ja pcies we moeten maar ff afwachten.. hij vind het wel erg lekker voer scheelt al een hoop .. en het is volgens dierenwinkel/ de zak en vrienden van ons gewoon helemaal naturel geen rotzooi kwaa kleurstoffen ofzo...

Ik heb sinds gisteren een nieuwe hond.

Een kruising: Stafford x Bull Terrier, van oktober 2009.

Foto's volgen nog.

Maar heb een vraagje.

Ik heb HAAR gisteren middag opgehaald bij het asiel.

Nu is ze 3 - 4 keer uitgelaten, maar ze heeft nog geen behoeftes gedaan.

Wel heeft ze gisteren avond een keer over moeten geven, waar veel gras, bladeren en brokken bij zat.

Is het normaal?

Of moet ze gewoon wennen aan der nieuwe omgeving?

gaaf al die honden ,ik zelf een engelse bull van bijna 7 jaar en ze shanka zal ff kijken hoe ik foto's moet posten en dan zal ik er een paar op zetten

greetz den

Terug
Naar boven